Ktoś widział panowie te reklame, bo chyba była pokazana cena za agilkę 3999, ale nei jestem pewien bo najpierw przeładowałęm strone, a potem pomyśłałem.
Dobrze widziałeś. http://kymco.pl/?page_id=4
No proszę, porządny model Kymco z tych mniejszych w cenie chinola, nieźle.
Jak się porówna ceny chińskich rometów i zippów (które mocno zdrożały w tym roku), to już nie widzę sensu ich kupowania w stosunku cena / jakość.
Od tego sezonu jest w takiej cenie ;)
Agility 50 4T -4tyś.PLN
Agility 50 2T -5tyś.PLN
Jak dla mnie, nie jest zrozumiała taka polityka cenowa importera
Dla mnie też. Jak bym miał teraz kupować to bez wachania bym brał 4t :)
2T są popularne wśród młodzieży, dlatego producenci i importerzy skrupulatnie to wykorzystują, bijąc grubą kasę na nieświadomości napalonych adeptów skuterowych 2 kółek. Bo przecież koszty wykonania silnika 2T są niższe od 4T, to skąd różnica w cenie +1000zł za 2T??
Pietro napisał:
Bo przecież koszty wykonania silnika 2T są niższe od 4T, to skąd różnica w cenie +1000zł za 2T??
Może uzyskanie dopuszczenia do użytkowania tego silnika w EU jest tak drogie. A kosztów tego nie będzie ponosił przecież producent, tylko klient.
Opłata za homologację, czyli dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych, pobierana jest jednorazowo na dany model, czy z silnikiem 2T, czy 4T, bez wyjątku.pasek888 napisał:
Pietro napisał:
Bo przecież koszty wykonania silnika 2T są niższe od 4T, to skąd różnica w cenie +1000zł za 2T??Może uzyskanie dopuszczenia do użytkowania tego silnika w EU jest tak drogie. A kosztów tego nie będzie ponosił przecież producent, tylko klient.
Sprzedanie setek sztuk o 1000zł drożej to już jest konkretna kasa, ale skoro można to czemu nie? Każdy orze jak może ;)