rejestracja

Witam czy dały by się zarejestrować yamahe ybr125 na piędzieśiątke lub przerobić jak tak to jak

Nie, nie da się zarejestrować 125 na 50. Takich tematów były setki, więc wystarczy tylko poszukać na forum. Nie jesteś jedyną osobą (na tym forum), która chce poruszać się 125 na kartę albo AM. Przerobić coś tam zawsze można, ale konsekwencje takich zabiegów, nie kończą się dobrze...

kup np. ogara 900 wpakujesz 125 silnik i też będzie leciał 100kmh i będziesz mieć zarejestrowany na 50 ccm3

Kolega u góry nie ma racji. Można zarejestrować motocykl 125 na 50 jeśli spełnia określone normy czyli trzeba zmienić silnik na seryjną 50 z blokadami.Jeśli wykonamy wszystkie zabiegi, że tak powiem osłabiające możemy odwieźć motocykl do diagnosty który wystawi odpowiedni papierek z nowymi danymi homologacyjnymi i innymi danymi.Dopiero w tedy możemy wyruszyć do rejestracji pojazdu. Radził bym najpierw skonsultować się z diagnostą lub jakimś mechanikiem ,który powie Ci co trzeba wymienić ale na pewno jest to cały silnik wydaje mi się ,że układ wydechowych musi być dostosowany do silnika czyli musi mieścić się w normach głośności. Wydaję mi się że ten zabieg jest bez sensu bo za cenę 125 można kupić 50 a doliczając do tego koszty części staje się to bezcelowe wystarczy trochę poczytać ;p pozdro

Robiłeś taką zmianę motocykla na motorower czy tylko Ci się wydaje, że tak jest jak piszesz?

Biskitt napisał:

Kolega u góry nie ma racji. Można zarejestrować motocykl 125 na 50 jeśli spełnia określone normy czyli trzeba zmienić silnik na seryjną 50 z blokadami.Jeśli wykonamy wszystkie zabiegi, że tak powiem osłabiające możemy odwieźć motocykl do diagnosty który wystawi odpowiedni papierek z nowymi danymi homologacyjnymi i innymi danymi.Dopiero w tedy możemy wyruszyć do rejestracji pojazdu. Radził bym najpierw skonsultować się z diagnostą lub jakimś mechanikiem ,który powie Ci co trzeba wymienić ale na pewno jest to cały silnik wydaje mi się ,że układ wydechowych musi być dostosowany do silnika czyli musi mieścić się w normach głośności. Wydaję mi się że ten zabieg jest bez sensu bo za cenę 125 można kupić 50 a doliczając do tego koszty części staje się to bezcelowe wystarczy trochę poczytać ;p pozdro

Tuż tu diagnosta nic nie poradzi. Nie ma takiej możliwości, gdyż na cały skuter, jak i na silnik jest jedna homologacja potwierdzona przez producenta. Jeżeli producent po zmianie silnika wyda stosowne zaświadczenia, i nowy wyciąg ze świadectwa homologacji, wtedy może się udać. DIAGNOSTA NIE WYSTAWI CI ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI NA POJAZD MARKI XXX. Nie wiem jak wygląda procedura w przypadku pojazdu SAM, więc się nie wypowiem w tej kwestii.

Warto przeczytać wątek

http://www.skuterowo.com/forums/topic/zalegalizowanie-skutera-lub-motoroweru-z-silnikiem-ponad-50ccm