Jak w temacie, były tematy związane z rejestracją “w drugą” stronę, czyli np. 150 rejestrowane na 50. Mój problem polega na tym, że chcę kupić skuter 150ccm zarejestrowany na 50ccm i przerejestrować go na normalną, jak dla niego pojemność. Pytania są następujące:
1. czy da się to normalnie legalnie zrobić?
2. czy mogą być jakieś poważniejsze problemy związane z taką “zamianą” w stacji kontroli i w urzędzie?
W drodze wyjaśnienia:
Chcę normalnie zarejestrować moją przyszłą pierdziawkę, ponieważ lubię śmigać na dalsze wypady(po 200km i dalej ) i z czasu pojeździć po sporych miastach kalibru Siedlce(100tys.) - Warszawa(1000tys.). W związku z tym mogę spodziewać się kontroli wykwalifikowanych służb mundurowych(patrole na motocyklach) i nie chciałbym narażać się na kłopoty związane z lewymi papierami(150/50), bo wiem że ci policjanci mają o takich sprzętach znaczące pojęcie
1.Tak
2.Nie
Możesz Elotak rozwinąć swoja wypowiedź
Musisz mieć swistek ze wymieniles silnik na 150 ccm
A co do jazdy po miastach, ja runnerem latam i jakoś problemów nie ma w wawie też czasem jezdze
A co zrobić, gdy ten sprzęt(Aprilia Leonardo) nie występuje w mniejszej wersji silnikoweją! Też trzeba tak kombinować? :-?
O ile się nie mylę, to każdy mechanik może dać mi taki kwitek, taką
Tak. POwiem Ci że nie warto brać 150 … to jest zamulaacz. Kup leonardo ale 250…
poza tym 150/125/180 na motorower są drozsze niz te same poj zarej normalnie
Mam sąsiada, który jest miłośnikiem skuterów i ściąga leonardo(125-150) i inne marki po groszowych cenach, składa je i sprzedaje. Dobry sąsiad, więc sporo mi opuści, tylko, że właśnie ta rejestracja :-/
Co do 150ccm, to jeździłem i powiem, że nie zamula( w porównaniu do mojego 4T 50ccm ), bez problemu leci licznikowe 130(więcej nie próbowałem), więc dla mnie w sam raz. Bo ja moto-turysta jestem
Wino napisał:
poza tym 150/125/180 na motorower są droższe niż te same poj zarej normalnie
Czyli, że coś
Czyli ze jak ktoś ma np runnera 180ccm zarej na motocykl to sprzedaje za 4k a ktos ma 180/40 to juz conajmniej 1000 więcej woła za niego
Da się to normalnie zrobić. Jeśli motorek jest jeszcze nie zarejestrowany w Polsce, to wystarczy przegląd w stacji diagnostycznej.
Patrico, nie przeczytałeś dokładnie pytania.
Wino, dzięki za wszelkie info w tej sprawie
Temat można zamknąć