Jak wykonać porządna regulacje w warunkach domowych?[ Prawdziwą regulację powinno się robić elektronicznie jak się nie mylę.] Najlepiej krok po kroku. Z góry dziękuję…
Prawdziwą regulację powinno się robić elektronicznie jak się nie mylę.
Nie mylisz się, ale to tylko w skuterach z wtryskiem 8-)
Jak wykonać porządna regulacje w warunkach domowych?
Dobranie odpowiednich rolek, dyszy, sprężyny centralnej, spręzynek sprzęgła, regulacja gaźnika.
NApisz co się dzieje ze sqtem / co wymieniłeś że chcesz go wyregulować
bo myślę kupić części i dać do serwisu skuterów. Nie mam czasu na regulacje w domu, choć chciałby samemu ja zrobić. Nie ukrywam ze nie umiem i się boje tego zrobić, bo jeszcze jestem ‘zielony’
bo myślę kupić części i dać do serwisu skuterów.
Zapamiętaj jedną rzecz. Serwisy (zwłaszcza autoryzowane) nie umieją regulować tylko wyciągać kase od klienta i psuć skuter :P
Jakie części chesz wymienić? POwiedz coś więcej bo jest kilka rzaczy, które się reguluje :P
wiesz, sprężyna, sprężynki, i może air boxa kupie, regulacje chce prze wszystkim. Już raz mi go robili, no tak ich ocenie na 4+. A serwis - no cóż lepszego w okolicy nie ma, a raczej tylko on jest jeden. Już raz mi go robili, no tak ich ocenie na 4+:mrgreen: Nie mam innego wyjścia… Ale mój stary ich ustawi… jak coś odpierdolą. Jeszcze tak głupi nie jestem :]
kup zestaw testowy dysz, sprężyne jakoś +22-+30%, sprężynki sprzęgła zielone lub czerowne, a z rolkami musisz sam dojsć. Jak masz chęci to pobaw się z tym sam
wiesz, nie chce mi się tego rozkręcać, bo potem nie złoże… :mrgreen:, ale kupie te części i niech robią…
po co kupować? Oni powinni je mieć u siebie, a jak nie maja to muszą załatwic jak Ci skuter regulują
ale wiesz - ich części - ich cena
no iż? kupisz kilka sprężyn rolek itp. to wyjdzie Ci drożej niż u nich, bo im płacisz za robocizne i części które wsadzili do sqta