Witam, może zwracam się z banalną prośbą, ale mam problem z regulacją i złożeniem iglicy. Nie wiem na czym to w ogóle polega i gdzie przyłożyć tą szpilkę. Może jest ktoś kto mógłby pomóc?
bardzo proste, czym iglica wyżej tym do gaźnika dostaje się więcej paliwa, jak ją obniżysz to będzie dostawał troszkę mniej paliwa.
iglica to jak nazwa wskazuje taka jakby igła gdzie na końcu masz takie kliny jakby (zazwyczaj 5 takich rowków) i w któryś z nich wsadzasz taką okrągłą blaszkę, potem iglice wsadzasz do przepustnicy, zakładasz zabezpieczenie i gotowe.
Tylko że ta okrągła blaszka nie wchodzi za bardzo w te dziurki na iglicy i opornie wchodzi. Może jest jakiś poradnik z obrazkami to bym zobaczył dokładniej Chodzi mi o to, że może się przesunąć o szczebelek jak będę jeździć
bo to musisz właśnie wcisnąć, ta blaszka musi tak ciężko wchodzić żeby nie wypadła. na wcisk to jest ;p
Tam gdzie są te wycięcia na iglicy to musi go dołu iść taką to chyba ostatnie już pytanie bo zaczynam rozumieć
ExerT napisał:
Chodzi mi o to, że może się przesunąć o szczebelek jak będę jeździć
Jak mówisz że ciężko wchodzi to zabezpieczenie to jak może się przesunąć w czasie jazdy? na 100% musi to pasować o ile wcześniej było ok.
[ Dodano: 11-04-2009, 15:16 ]
ExerT napisał:
Tam gdzie są te wycięcia na iglicy to musi go dołu iść taką to chyba ostatnie już pytanie bo zaczynam rozumieć
nie! do dołu ma iść ta część iglicy gdzie nie ma tych ząbków/rowków czy jak to tam zwał. w gdól ma iść ostrzejszy koniec iglicy.
[ Dodano: 11-04-2009, 15:17 ]
Jasiu226 napisał:
Twój poprzednik to napisał? Spam? :lol: :lol: :lol:
Marchles
zauważ że data dodania postu i godzina z minutami jest identyczna więc zwykły zbieg okoliczności, musiałem dodać posta parę sec przed nim i nie zauważył a zaraz po nim ExerT, napisał posta więc nie zdążył usunąć.
Mafioz napisał:
ExerT napisał:
Chodzi mi o to, że może się przesunąć o szczebelek jak będę jeździć
Jak mówisz że ciężko wchodzi to zabezpieczenie to jak może się przesunąć w czasie jazdy? na 100% musi to pasować o ile wcześniej było ok.
[ Dodano: 11-04-2009, 15:16 ]
ExerT napisał:
Tam gdzie są te wycięcia na iglicy to musi go dołu iść taką to chyba ostatnie już pytanie bo zaczynam rozumieć
nie! do dołu ma iść ta część iglicy gdzie nie ma tych ząbków/rowków czy jak to tam zwał. w gdól ma iść ostrzejszy koniec iglicy.
Tylko że po drugiej stronie jest takie wybrzuszenie, które wygląda jak gwóźdź
Link tak wygląda iglica bez tej blaszki, tam po lewej stronie są te ząbki w które wkłada się tą blaszkę: Link2
I jak to się złoży to faktycznie może wyglądać jak gwóźdź. rozumieszł
Uzywaj skryptu [u:34c6e381d2]URL[/u:34c6e381d2], ok?
Marchles
Moja iglica wygląda inaczej, jest to iglica Gurntera i po jednej stronie ma ząbki a po drugiej takie coś jakby końcówka gwozdzia. Natomiast zabeczpieczenie iglicy ma inny kształt i te co podałeś w linku bez problemu bym założył, ale ja mam inne. Najlepiej zrobiłbym zdjęcie i pokaże za jakiś czas
no to zrób, trochę dziwna iglica żeby miała taką końcówkę dziwną jak gwóźdź.
To jak rozkładałeś to nie pamiętasz jak była włożonaż
Właśnie w tym problem, że nie pamiętam być może źle Ci tłumaczę, bo po prostu kompletnie się na tym nie znam. Dam fotki i wszystko będzie jasne
No, chyba że po prostu w gaźniku nie ma regulacji iglicy i nie da się jej przestawić a to co przypomina gwóźdź to właśnie takie zabezpieczenie zamiast tej blaszki żeby iglica była na swoim miejscu, może tak być, ale czekam na fotki i się okaże.
ja mam iglicę Gurtnera i u mnie nie ma na niej żadnej regulacji, ale z twojego opisu iglicy wynika że masz jakieś tam ząbki i dziurki to trochę dziwne Moja iglica to dopiero gwóźdź przypomina