Cześć mam trzy pytanka :
1. Czy w przypadku gdy w skurerze z przodu jest tarcza a z tyłu bęben to ten tylni hamulec służy głównie do wytracania prędkości czy tak samo jak przednia tarcza powinien szybko unieruchamiac skuter? Chodzi o to ze przednia tarcza działa idealnie ale bęben choćbym wcisnal klamkę maksymalnie nie unieruchomi skutera przy prędkości powyżej 15-20km/h . Najpierw wytraca prędkość a dopiero potem unieruchamia koło a w przypadku większej prędkości tylko wytraca prędkość czy tak ma być czy powinienem wyregulowac?
2. Jaki jest dopuszczalny luz na manetce lub jaki powinien on być? Chodzi mi o okres w kreceniu manetka, gdy mimo kręcenia nie jest dodawany jeszcze gaz.
3. Czy jeśli wyreguluje wyżej opisany luz na manetce na np 3-5 milimetrów (podczas gdy wczesniej wynosil ponad cenrymetr) to okres dodawania gazu rozlozy się na dłuższy ruch manetki czy będzie taki sam jak wcześniej z tym wyjątkiem ze manetka będzie szybciej reagowala?
Pytania są pewnie dla Was banalne i wiele osób się pewnie takimi rzeczami nie przejmuje ale dla własnej wiedzy o to pytam :)