Regulacja gaźnika

Jak to sie robi ? chcial bym miec opisane w miare dokładnie. PILNE

help?

Ustawiasz w miarę wysokie wolne obroty wystającą śrubą i wkręcasz tą schowaną powoli aż skilnik zacznie się dusić. Wtedy wykręcasz ją powoli aż obroty nie będą się już zwiększać. U mnie ta bardziej schowana śruba jest wykręcona 1.25 obrotu i jest git. Regulujesz wolne obroty tak żeby w miarę równo sobie "pyrkał".

Trzeba ustawienie dobrać podczas jazdy. To dość żmudna sprawa jeśli robisz to pierwszy raz ale zawsze warto się tego nauczyć.

Iglicę w gaźniku ustawiasz na pierwszy lub drugi ząbek od płaskiej strony (u mnie najlepiej chodzi na pierwszym czyli na najmniejszej dawce paliwa).

Jeśli nic nie zmieniałeś w wydechu ani nie zakładałeś nowego cylindra to dyszę zostawiasz w spokoju.

Kolor świecy nie jest jedynym wyznacznikiem prawidłowej mieszanki. U mnie świeca jest czarna ale mieszanka prawidłowa.

Kisiu1981 napisał:

Ustawiasz w miarę wysokie wolne obroty wystającą śrubą i wkręcasz tą schowaną powoli aż skilnik zacznie się dusić. Wtedy wykręcasz ją powoli aż obroty nie będą się już zwiększać. U mnie ta bardziej schowana śruba jest wykręcona 1.25 obrotu i jest git. Regulujesz wolne obroty tak żeby w miarę równo sobie "pyrkał".
Trzeba ustawienie dobrać podczas jazdy. To dość żmudna sprawa jeśli robisz to pierwszy raz ale zawsze warto się tego nauczyć.
Iglicę w gaźniku ustawiasz na pierwszy lub drugi ząbek od płaskiej strony (u mnie najlepiej chodzi na pierwszym czyli na najmniejszej dawce paliwa).
Jeśli nic nie zmieniałeś w wydechu ani nie zakładałeś nowego cylindra to dyszę zostawiasz w spokoju.
Kolor świecy nie jest jedynym wyznacznikiem prawidłowej mieszanki. U mnie świeca jest czarna ale mieszanka prawidłowa.

"Świeca jest czarna, a mieszanka prawidłowa" ciekawa teoria :D

Tu masz wszystko o regulacji gaźnika
http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/

Tak. Najlepiej chodzi i najmniej pali właśnie teraz, przy obecnym ustawieniu. Świeca jest lekko czarna. Sam myślę, że to interesujące;-)