Witam!
 Szukając w necie porady nt. własnoręcznej wymiany oleju w przekładni w moim Quantumie napotkałem na kilka instrukcji opatrzonych fotkami i opisami. Niestety, odnosiły się one do innych skuterów, które nie były nawet Zippami..
 Ostatnio sfotografowałem odpowiedni fragment, w którym mniej więcej się wymienia olej przekładniowy. Spróbuję to jakoś dołączyć. Jednak stąd kieruję pytanie, która śruba odpowiada za zlanie starego oleju a która za nalanie nowego? 
             
            
              
              
              
            
            
                
                
              
           
          
            
            
              Nie wiem czy to wygląda tak u Ciebie, ale teraz wiesz gdzie szukać :)
 Wyżej jest wlew oleju, niżej spust.
  
             
            
              
              
              
            
            
                
                
              
           
          
            
            
              
 Uploaded with ImageShack.us
 Jak masz inaczej to daj fotkę, 
             
            
              
              
              
            
            
                
                
              
           
          
            
            
              Dzięki za szybki odzew i naprowadzające fotki! Widać pewne analogie między Zipp'em a Kymco ;-)
 Oto fotka mojego Q RS i omawiane śruby. Jedna z nich jest jakby plastikowym czarnym korkiem i to uważam za miejsce na nowy świeży olej przekładniowy [dobrze myślę?]. Gorzej ze spustem starego - jest tam kilka 'dolnych' śrubek ale która to ta właściwa? Oczywiście chciałbym uniknąć metody 'prób & błędów', bo nie chce sobie czegoś w środku poluzować lub całkowicie rozkręcić ;-)
 
 Uploaded with ImageShack.us 
             
            
              
              
              
            
            
                
                
              
           
          
            
            
              Pierwsza od lewej śruba ta najniżej ;) to jest spust ;) na 99,9% :P
 Spokojnie jak odkręcisz jedną i nie poleci olej i wkręcisz ją z powrotem i odkręcisz drugą to nic nie poluzujesz ;) 
 Ale tak jak napisałem wyżej ;) spust oleju to ta pierwsza od lewej na samym dole ;) 
             
            
              
              
              
            
            
                
                
              
           
          
            
            
              Zgadza się - najniższa śrubka 1-sza od lewej jest faktycznym spustem. Wlewem jest wyróżniający się czarny plastikowy korek wkręcany. Gdy się go wykręci, to jest tam takie wyprofilowanie gwintu, że idealnie i szczelnie można przyłożyć tubkę z nowym olejem [85w-90 Zipp] do otworu aplikacyjnego, więc może poza 1 kroplą 0 strat!-)