Quantum GT5 nie pali po upadku.

Jakiś rok temu miałem wypadek. Drobny. Troche się przetarłem i połamałem lusterko. Wszystko już zrobiłem i zaczynam kopać(aku rozładowane). Po 20 minut nic. Co to może być? Czytałem już bardzo dużo.
Po upadku miałem na plastiku olej który musiał się jakoś wylać.
Paliwo jest i olej jest(ten sprzed upadku) paliwa troche dolałem.

Jeżeli mi ktoś powie: Do świecy dolej czy coś to proszę mi powiedzieć gdzie co jest. Jestem nowy i nie bardzo znam się na budowie skuterów. A jak odkręcałem w bagażniku to coś tam jest ale nei chciałem się brać. Oraz klapka przy podłodzę też jest coś podobnego.
Pozdrawiam.

Wykręć świecę i podlej trcohę benzyną, lub jeśli nie wiesz gdzie ona się znajduje, pokręć kilka razy manetką gazu, żeby paliwo wpłynęło do gaźnika. Swoją drogą możesz też psiknąć trochę jakiegoś "samostartu " do rurki od filtra powietrza. Zamiast "firmowego "samostarta możesz psiknąć plaka trochę lub coś łatwo palnego, tylko nie za dużo.

Kręciłem już manetką bo o tym wiedziałem. Jak kopie to czuję,że paliwo gdzieś dochodzi.
Powiedz dokładnie gdzie świeca i jak ją wykręcić czy coś.

Refreshuje.

Jest to 2T? Jeśli tak to pewnie pod siedzeniem miedzy nogami powinna być taka klapka. Odkręcasz i ukazuje ci się taki przewód (fajka od świecy) odczepiasz kabel i masz świece ;) musisz uzyć specjalnego klucza żeby wykręcić;p Jeśli to 4T to podejrzewam że świeca będzie w tym samym miejscu, tylko to juz byś musiał cały plastik zdjąć ;p

Proponuje tak zlać paliwo bo może oktany straciło , zalać świężym paliwem, sprawdz świece lub wymień na nową,i naładować aku, jak to nic nieda przeczyść gaźnik + filtry paliwowe i olejowe , a jak to nic nieda to zrob tak jak koleżka mówi psiknij plakiem jak odpali to wiesz że silnik 100% dziala i wina będzie w przewodach , filtry itd.

Golab napisał:

Kręciłem już manetką bo o tym wiedziałem. Jak kopie to czuję,że paliwo gdzieś dochodzi.
Powiedz dokładnie gdzie świeca i jak ją wykręcić czy coś.

Nie masz pojęcia o skuterach więc szybszym i tańszym sposobem będzie wizyta w dobrym warsztacie. Samemu to tylko możesz coś poknocić niepotrzebnie

jeśli to 4t to najprawdopodobniej olej wylał się odmą. Na początek przydało by się sprawdzić iskrę poprzez wykręcenie świecy, wpięcie jej w fajkę i dołożenie do masy (czyli np głowicy silnika) potem należy kopnąć i patrzeć czy iskra na świecy przeskoczy