Witam.Wlasnie kupilem skuter Qingqi Qtmgqt50 - 2.Gdzie sa w nim bkokady i jak je zdjac?
Jeśli to jest nówka skuter,to narazie zostaw blokady w spokoju.Docieraj go na blokadach.Możesz również stracić gwarancję.
Blokady możesz mieć na wydechu, wariatorze, module, gaźniku, lub też masz za ciężkie rolki lub masz za małą dyszę w ten sposób też skuter może być zablokowany. Jak je zdjąc to poszukaj u wujka google jest tego pełno... Lub wejdź na Youtube i wpisz hasło: BLOKADY SKUTER 4T, wszystko tam będziesz miał przedstawione w postaci filmów :). A jeśli masz Nówka skuter to najpierw musisz go dotrzeć i zrobić 1500km a potem bawić się w odblokowywanie i tuning :D.
Zaraz zaczną Ci pisać że masz badziewnego chinola... i że najlepiej masz wymienić silnik na MARKOWY włocha, albo kupić KYMCO, nie słuchaj ich oni nie umieją ani jednej śrubki odkręcić od przekładni :). Pozdrawiam!
Nie umieją błahaha więcej niż ty każdy pewnie potrafi skąd niby wiesz co kto umie a i nie uprzedzaj tego co mamy napisać, bo nikt by nie pisał że gówno a co do blokad lepiej je zdjąć i docierać bez nich.Takiś mądry, to się pochwal co robiłeś przy skuterach-myłeś pewnie no boski jesteś normalnie :| Ręce opadają...
wybuchowy - sam doradzasz żeby wymienił silnik na markowego włocha
http://www.skuterowo.com/forums/topic/inca-street-50-czyli-co-odblokowac-co-wymienic#post-13710
Ty się zastanów co Ty piszesz.
To ja dodam coś od siebie. Przede wszystkim to kupiłeś badziewnego chinola więc nie spodziewaj się za wiele.
Najlepiej zrobisz jak wymienisz silnik na markowy lub kup po prostu Kymco. To tyle.
Suawek napisał:
To ja dodam coś od siebie. Przede wszystkim to kupiłeś badziewnego chinola więc nie spodziewaj się za wiele.
Najlepiej zrobisz jak wymienisz silnik na markowy lub kup po prostu Kymco. To tyle.
:mrgreen:
wybuchowy napisał:
Blokady możesz mieć na wydechu, wariatorze, module, gaźniku, lub też masz za ciężkie rolki lub masz za małą dyszę w ten sposób też skuter może być zablokowany. Jak je zdjąc to poszukaj u wujka google jest tego pełno... Lub wejdź na Youtube i wpisz hasło: BLOKADY SKUTER 4T, wszystko tam będziesz miał przedstawione w postaci filmów :). A jeśli masz Nówka skuter to najpierw musisz go dotrzeć i zrobić 1500km a potem bawić się w odblokowywanie i tuning :D.
Zaraz zaczną Ci pisać że masz badziewnego chinola... i że najlepiej masz wymienić silnik na MARKOWY włocha, albo kupić KYMCO, nie słuchaj ich oni nie umieją ani jednej śrubki odkręcić od przekładni :). Pozdrawiam!
Z tą srubką to bym polemizował,potrafię o wiele więcej :lol:
dzienki juz wiem z yt jak zdjąć z gażnika hehhehe
wybuchowy napisał:
Zaraz zaczną Ci pisać że masz badziewnego chinola... i że najlepiej masz wymienić silnik na MARKOWY włocha, albo kupić KYMCO, nie słuchaj ich oni nie umieją ani jednej śrubki odkręcić od przekładni :). Pozdrawiam!
1. Śledzę wszystkie posty i ani razu nie spotkałem się z tym, aby ktoś doradzał wymianę silnika na włoski, prócz Ciebie.
2. Nigdy też nikt nikogo nie zachęcał do sprzedaży nowego skutera i zakupu Kymco.
3. Wśród społeczności Skuterowo.com jest wielu zdolnych mechaników, dlatego szanuj ich umiejętności.
4. Nie obrażaj innych Użytkowników serwisu.
5. Pozostałych zachęcam do zgłaszania podobnych wypowiedzi za pomocą klawisza REPORT.
Wybuchowy - żal Ci dupę ściska?
No chłopak ma jakieś problemy :mrgreen:
Vezyr dobrze gada lepiej docierać na odblokowanym, nie trzeba cały czas piłować przecież.
docieranie bez blokad- ok, ale pod warunkiem, że ktos jest na tyle opanowany, że nie skusi się na wypróbowanie osiągów;p