Ale nie wiem przez ile utrzyma swoje właściwości. Pamiętaj jednak, że sprężyna ta zmienia charakterystykę osiągów: Pojazd lepiej bedzie przyśpieszać, ale straci v-max.
Właściwie w seryjnym skuterze zmiana sprężyny nie wiele da, ponieważ sprężynę zmienia się w tuningowanych jednostkach - wtedy to ma jakiś sens, bo powiększoną moc skutera można sobie odpowiednio rozłożyć - na v/max, lub na przyśpieszenie - właśnie za sprawą regulacji napędu, czyli sprężyny centralnej , sprężynek sprzęgła i rolek wariatora.
Nie zmieniajcie sprężyny w seryjnym skuterze bo to i tak nic nie da.
Wiem,że już nie aktualne ale dla osób ,które to ciekawi - nie wiem o co chodziło w powyższych wypowiedziach bo sprężyna centralna nie ma nic do v- max! :-) Sprężyna centalna (jeżeli jest twardsza od oryginału) pozwala wystartować od wyższych obrotów niż normalnie a więc przy większej mocy. Nie ma to żadnego przekładu na v-max, zapewniam :D