pytanie/[roblem

Witam. Potrzebuje pomocy w dwóch kwestiach, mianowicie muszę przeczyścić gaźnik i nie wiem jak go zdjąć z tych wszystkich linek(ssania i gazu) potrzebuje jakiś filmik albo instrukcje obrazkową. Zaś druga sprawa jest taka ze mam trochę czarna świece i teraz jeśli będę zakręcał śrubę mieszanki (w prawo ) to ja zwiększam dawkę paliwa czy ja zmniejszam. A i jeszcze jedno jeśli moto stoi na wolnych obrotach i ja przygazuje troszkę o on nie schodzi z obrotów tz: zatrzymuje się na 3K i tak z 5 sek stoi i potem sam obniża do tych 1,7k to znaczy że dostaje za dużą dawkę paliwa ?

Sorki ze trochę chaotycznie no ale dużo pytań jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o gaźnik ;/

filmików o demontażu linek z gaźnika masz mase na youtube. szukaj np takich o regulacji iglicy. ssanie sie analogicznie wyciąga.
na ogół jest to baryłka zaciśnieta na końcu linki.
np:
https://youtu.be/GGdyVznzpqo?t=63
.
Kręcąc śrubką od mieszanki najczęściej nie regulujesz dawki paliwa tylko dawkę powietrza. Paliwa zawsze jest tyle ile wynika z dyszy a ty robisz ją bogatszą (w procentową zawartość paliwa) lub uboższą ale regulując powietrze. Najczęściej wkręcając śrubę zmniejszasz ilość powietrza (a wiec wzbogacasz w paliwo).

dzięki za filmik :) Możesz mi napisać co z tymi obrotami ?? dlaczego on trzyma obroty a dopiero potem z nich schodzi ?? może lewe powietrze to być ??. tak się dzieje jeśli wykręcam śrubę regulacji( w lewo )

powinien mniej więcej w takim samym tempie wchodzić na obroty jak z nich schodzić, wkręć z 1/2 obrotu śrubkę od powietrza i zobacz co bedzie

Wtedy juz tak nie robi ale znowu jak zostawie to swieca jest troche za ciemna (czekolada) ale jesg sucha. Jest mozliwosc ze nie kazdy silnik moze uzyskac kolor swiecy kawy z mlekiem ??