czy jest to zawirowywacz spalin ( jeśli źle wkleiłem to sr :) ) dodam że ten najgrubszy wąż szedł do silnika i był obok tłumika , ten średni bezpośrednio do filtra powietrza a najmniejszy do przewodu łączącego filtr powietrza z silnikiem . Dodam też ze jak odpaliłem motorower bez tego czegoś to miał jakby za małe obroty minimalne .
Moje drugie pytanie tyczy się tego czy przednia zębatka ( ta która jest na wale wychodzącym z skrzyni biegów ) powinna mieć luzy , bo u mnie była tak to skonstruowane , że nie mogła , nie mieć luzów . Za wszelaką pomoc z góry dziękuje .
Zębatka lekkie luzy ma, żeby sama się układała do łańcucha. To nomalne w tych silnikach. Tak na zdjęciu jest zawirowywacz spalin.
Dzięki za info , a czy jak bym chciał wymontować ten zawirowywacz spalin , to wystarczy tylko zaślepić wszystkie otwory po nim ?