Jako ze w ostatanim moim temacie dotyczącym blokad nie bardzo chciał mi ktoś pomóc zakładam 2 dotyczący części, posiadam dwa skutery 50 i 125 oba chińskie, zastanawiam się czy jakieś części od 125 pasowaly by mi do 50 ? Nie chodzi mi o silnik i inne tego typu rzeczy tylko o pierdoly poprostu czy coś by się nadawało; ) z góry dzięki
125 to lexmoto sprowadzony z Anglii a 50 to romet 747 4t
Wiele będzie pasować a jak sie postarasz to silniki też przełożysz
Aha , nie silnika to nie chce przekładać , myślę ściągnąć blokady ale w gaźnika śrubki nie ma w filtrze tez tam nie ma zwezki , a reszta to dla mnie wyższa Szkoła jazdy , ew myślę wymienić moduł ale czy to dobra kolejnosc żeby w ten sposob zaczynać właśnie od modułu?
W filtrze nie ma zwężki ale jest w wydechu
To może zmienić wydech ? Mogl bys polecic jakis ? Lub ta zwezke w wydechu zlikwidować? Tylko jak
Ale teraz są te euro 4 i ja to np mam i gość mi powiedział ze tam w gaźniku teraz jest dużo elektryki i wogule. Ktos to rozgryzł ? Ktoś wie jak ściągnąć blokady ? Bo ponoć tych standardowych juz nie ma tylko w elektrycy
Jak masz euro4 to nie masz gaźnika.
Jak odkręcisz wydech to na początku jest ta zwężka. Jak masz szlifierke precyzyjną to nią utnij a jak nie to pręt młotek i w jakieś 30min ci sie uda to wybić.
A co do tego wydechu to jak masz 4t nic ci nie polece po sie nie znam a jak 2t i nie masz zamiaru tuningować to tecnigas next r wystarczy a jak będziesz tuningować to znajdź na necie jaki jest najlepszy do cylka który będziesz montował.
Mam Euro 4 i mam gaźnik … Peugeot Tweet 2016
Haha 2016 to euro3…
Littlespy ta zweżka to jest u samej góry przy cylindrze w rurze do wydechu tak ? To spróbuje to wybic
Tak
Trzeba będzie cos konfigurowac później ? Czy skręcić i reszta powinna grać?
Sory za grad pytan ale wole się doradzić madrzejszego w tej kwestii
Raczej nie ale może będzie trzeba wyregulować gaźnik
Witam w przypadku mojego skutera z tak zwanym elektronicznym gaznikiem zmiana modułu cdi na odblokowany nie zmieniła nic ani w mocy ani w V max porostu tak jak zawsze silnik wchodzi na obroty a jak dojdzie do 45 automatycznie obroty spaduja w dol dostosowuja sie do predkosci a robił mi to gościu w serwisie