witam wszystkich a więc tak w moim routerze ws 50 robiłem generalny remont silnika no i oczywiście zmieniłem wszystko na 110 ccm po remoncie silnika tzn po złożeniu silnika i odpalenu było wszystko ok ale po przejechaniu 200 km zaczeło mi coś pukac pomiędzy głowicą a cylindrem sprawdziłem rozrząd ale tam ok ustawiony jak bóg przykazał rozebrałem silnik sprzwdziłem łożyska sprzegłoam ale i tam wszystko ok a więc spojrzałem na tłok a tam ślady po zaworach wszpomne ze rozrząd był ustawiony dobrze . postanowiłem przyłozyć głowice na sucho bez uszczelki i pokreciłem wałęm i wyszło na to że zawory pukają w tłok no i tu pojawia się moje pytanie co mogę z tym zrobić pozdrawiam
głowice masz z zestawu czy została stara?
w zestawie wszystko jest nowe
ja sie nie pytam czy było nowe tylko czy to był zestaw z głowicą.
Zakładając że to z JEDNEGO pudełka wszystko (głowica, klawiatura, tłok, cylinder) to najczęstszą przyczyną jest źle ustawiony rozrząd - może się tez przestawił.
A jeżeli to zestaw ^kompletowany^ to jest np źle dobrany tłok (jest wypukły a powinien być płaski) lub dźwigienki zaworowe
a więc tak nie był to zestaw pan w serwisie który mi sprzedawał części sprzedał mi je osobno a wiec tak wałek rozrządu krzywki oraz głowica nie była kompletem tak samo jak głowica i tłok oraz wał wszysko osobno dodam ze po zmontowaniu tych częsci pukania nie było stało się to po200 km o rozrządzie źle ustawionym nie mamowy
no to już wiesz co masz.