mam problem który jest dla mnie nie do rozwiązania otóż mam silnik 110ccm3 139fmb problem jest w tym ze przepala olej i dymi na biało mocno wiec postanowiłem wymienić uszczelki wszystkie, otóż nie pomogło to wiec zabierałem się za pierścienie na tłoku ale to tez nie to. Później wróciły mi chęci do naprawy poszukałem w internecie ze tez mogą być winne uszczelniacze zaworów wiec postanowień je wymienić ale to tez nic nie pomogło teraz już nie wiem co może być winne jedyne co jeszcze może mnie zastanawiać to brak tulejki z oringiem olejowym której nie mam założonej, chodzi mi o ta co jest na cylindrze w lewym dolnym rogu nie wiem co już może mu dolegać prosiłbym o pomoc w tym przypadku
tutaj nie ma cudów - leci albo od zaworów albo przez pierścienie.
Może być winna twoja robota lub twoja znajomość tematu. Może wymiany wymaga też cylinder a nie tylko pierścienie. Może wymiar jest nie ten, może wymiary uszczelniaczy. A może cała ta robota jest jak ten oring olejowy którego brakuje…
no spróbuje jeszcze to rozkręcić i włożyć ta tulejkę z kołnierzem, a co do cylindra i tłoku to raczej nie mam obaw bo już przy jednej wymianie całego zestawu to mi od złego tłoka dołączonego w zestawie to mi dziury po bokach porobiło teraz mam oddzielnie dokupiony tłok i cylinder
pytanie czy z jednego zakresu wymiarowego i do jakiego wymiaru masz pierścienie.
kompresje masz jaką?