przełożenia 11/1 4t

Siema dzisiaj nareszcie w moim Romku siedzą przełożenia 11/1. Na tej przekładni v max gpsowy wynosi 73 km/h. To chyba mało jak na mój sprzęt : airsal 80, gaznik 19mm (dysza 80,igła na najmniejsze spalanie), wario top racing sv1, sprzęgło stage6 sport pro. Czy po wymianie przełożeń trzeba kombinować z regulacją napędu? Na 11/1 jest poprawa względem 13/1. Teraz szybciej rozpędza się do 60. Mniej hałasuje przy maksymalnej prędkości. Hamowanie silnikiem jest dłuższe. Vmax wzrósł tylko o 4 km/h:/ Co może pomóc lepszemu v maxowi? Pierwsze co na myśl się nasuwa to wieksza dysza i iglica na najwyższe spalanie. Coś polecacie?

Moim zdaniem silnik jest za słaby i nie daje rady ciągnąć wiekszego przełożenia, zeszłego lata miałem ta przekładnię 11/1 i według gps zipp quantum ciągnął 88km/h. Ten airsal 80 ma mój kolega i raczej szału nie ma, przeciętne osiągi a cena kitu w porównaniu do tego co oferuje ten cylinder jest o wiele za wysoka.

Kumpel przy airsalu 80 i Naraku 12/1 jechał ponad 80km/h. Ten cylinder jest ok w połączeniu z głowicą od seryjnej 50ccm. Wtedy ma najlepsze osiągi. Na dniach podłubię coś z rolkami i gaźnikiem. Zobaczymy co z tego wyjdzie...