Mam do Was pytanie co zmieniają tuningowe przekładnie(przełożenia). I jeżeli bym chciał zakładać to co z tymi numerami 13/41 itd.
Red_Wariors napisał:
Mam do Was pytanie co zmieniają tuningowe przekładnie(przełożenia)
one działąja na zasadzie zębatek w motocyklu
jak byś miał jakiś tuning typu cylinder i założył większe przełożenia to zyskał byś prędkośc ale na przyśpieszeniu stracił
Albo odwrotnie. Zakładasz mniejsze przełożenia to zyskujesz przyspieszenie i straciłbyś na v-maxie
najlepiej kupić przełożenia pierwotne i wtórne.
Szympa napisał:
najlepiej kupić przełożenia pierwotne i wtórne.
hmm wiesz kupując przełożenia dostajesz pierwotne i wtórne
Szympa, dobra zwracam honor pomyliłem się
a co do przełożeń jeśli masz juz kompletny tuning tzn wario cylinder sprzęgło komin wał gaźnik itd to kup przełożenia wtedy wyciśniesz max z tego silnika
możesz nawet 25km/h zyskac
Dobra przepraszam zapomniałem napisać co mam w swoim czerwonym rycerzu
Cyl: Stage6 Sport Pro 70cc
Wydech: Yasuni R
Gaźnik: Tec Racing 19mm
Filtr: Gąbeczka stożkowy
Wał Tec Racing
Wario Malossi Multivar
Tych mniejszych pierdół nie chce mi się pisać:P
[ Dodano: 25-06-2009, 21:42 ]
A właśnie tam są numerki to o wiedza o tych numerkach jest potrzebna czy nie? 14/40 itd. I jakie będą pasować do mojego sqoota bo jakoś u Pana M nie widzę w swojej kategorii :573:
na racing planet sa bodajże do keeway wiec raczej bedą pasować
OK pomyślę o tych przełożeniach dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Temat ZAMYKAM
Chyba ja ZAMYKAM SiWy