Przekładnie, przełożenia

Mam do Was pytanie co zmieniają tuningowe przekładnie(przełożenia). I jeżeli bym chciał zakładać to co z tymi numerami 13/41 itd.

Red_Wariors napisał:

Mam do Was pytanie co zmieniają tuningowe przekładnie(przełożenia)


one działąja na zasadzie zębatek w motocyklu
jak byś miał jakiś tuning typu cylinder i założył większe przełożenia to zyskał byś prędkośc ale na przyśpieszeniu stracił

Albo odwrotnie. Zakładasz mniejsze przełożenia to zyskujesz przyspieszenie i straciłbyś na v-maxie

najlepiej kupić przełożenia pierwotne i wtórne.

Szympa napisał:

najlepiej kupić przełożenia pierwotne i wtórne.


hmm wiesz kupując przełożenia dostajesz pierwotne i wtórne

No nie sądze:
Pierwotne
Wtórne
Całego kompletu nie napotkałem.

Szympa, dobra zwracam honor pomyliłem się :wink:

a co do przełożeń jeśli masz juz kompletny tuning tzn wario cylinder sprzęgło komin wał gaźnik itd to kup przełożenia wtedy wyciśniesz max z tego silnika :slight_smile:
możesz nawet 25km/h zyskac :slight_smile:

Dobra przepraszam zapomniałem napisać co mam w swoim czerwonym rycerzu :stuck_out_tongue:
Cyl: Stage6 Sport Pro 70cc
Wydech: Yasuni R
Gaźnik: Tec Racing 19mm
Filtr: Gąbeczka stożkowy
Wał Tec Racing
Wario Malossi Multivar
Tych mniejszych pierdół nie chce mi się pisać:P :sunglasses:

[ Dodano: 25-06-2009, 21:42 ]
A właśnie tam są numerki to o wiedza o tych numerkach jest potrzebna czy nie? 14/40 itd. I jakie będą pasować do mojego sqoota bo jakoś u Pana M nie widzę w swojej kategorii :573:

na racing planet sa bodajże do keeway wiec raczej bedą pasować

OK pomyślę o tych przełożeniach dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Temat ZAMYKAM

Chyba ja ZAMYKAM :stuck_out_tongue: SiWy