Przekładka silnika 4T - problemy.

Jestem tu nowy, wiec się przywitam :)

Mam taki kłopot z skuterem 4t to jest kingway fonero, Wymieniłem silnik 139qmb na taki sam, z ty że jest problem z podłączeniem prądnicy. Ja w starym silniku i kostce miałem trzy przewody w kostce + dwa do modułu, a w nowym silniku mam dwa w kostce i dwa w moduł luzem . Powiedzcie mi czy da się przerobić tak by kostka z dwoma przewodami pasowała do instalacji z trzema ?

Odświeżam, pomoże ktoś ? plisssss

da się , aczkolwiek jak nie masz doświadczenia to powierz to komuś bardziej doświadczonemu.

Jeśli możesz , to opisz co i jak zrobić. Bo mam do wyboru,albo kupić cały strator,albo przerobić co się da, z tym że nie mam ściągacza do magneta a kupować na jedno użycie trochę jest bez sensu.

Daj do mechanika;) Chyba że ty nim jesteś;)

mam pytanie czy da sie kupic srubke złotą z boku gaźnika do regulacji wtrysku (tak wyczytalem) oddzielnie?

Tak da się kupić -> allegro.pl

Nie ma żadnego problemu z podłączeniem kostki trzy przewodowej ,w skuterze z dwoma przewodami. Jeśli w skuterze jest kostka z dwoma,a z silnika - prądnicy wychodzi kostka z trzema, to należy zielony przewód z prądnicy przykręcić gdzieś do masy silnika, dla tego że ten przewód jest masowym w całej instalacji skutera.

Do kostki w skuterze należy dołożyć jeden najlepiej zielony przewód z konektorem męski z jednej strony, a z drugiej z oczkiem ,takim by pasował na jaką kolwiek śrubkę w karterze. ,męski zielony dokładamy do kostki skutera, podłączamy do kostki prądnicy, oczkową końcówke przykręcamy do kartera i hulaj dusza piekła nie ma.