Przegląd I po 300 km

witam
nie jade do serwisu na przeglad 1 bo nie widzi mi się placenie im po 100 zeta jak można to zrobić samemu, i chciałbym się zapytac dokladnie ocb z tym, co trzeba zrobić, w karcie mi pisze tak:
1.Wymiana oleju w przekładni głównej (a jak spuścić olej z tej przekładni i jak nastepny wlac, i jakiż)
2.Smarowanie osi podstawki (ocb?)
3.Kontrola filtra powietrza i nasączanie go olejem (trzeba go wyjąć i w środku nasączyć olejem?)
4. Kontrola świecy zapłonowej (i tu pytanie, jaka to kontrola i gdzie ta świeca się znajduje bo jej szukam)
5. Dokręcenie śrub i nakrętek :smiley:
6. Kontrola instalacji elektrycznej (co będą robić?)

Sory za nastepny trochę glupi temat ale to juz ostatni raz :slight_smile:

1 tak odkrecasz od dołu taka śrubę od karteru i olej ci wypływa , co do oleju ja lałem elfa za 28 zł 1 l
2 ja też tego nie wiem
3 Odkrecasz pokrywke filtra powietrza wyjmujesz nasączasz w takim oleju za 20 zł , lub w benzynie ekstrakcyjnej było na forum jak przeczyscic filtr powietrza
4 jest ona po prawej stronie w glowicy i jest przykryta/ zasłonieta fajka z przewodem
5 posprawdzaj wszystkie srubki nawet od hamulca , bo ja nie przykreciłem a potem musiałem spawac
6 jak wszystko chodzi to na cholerke sprawdzac

Z tą świecą to niekoniecznie. Tak w wersji dla ciemniaka(bez obrazy), musisz znaleźć cylinder ( odkręć siedzeniee i kufer to powinieneś go zobaczyć. I jeśli to jest stuter to świeca jest na samym przodzie tego cylindra, nakryta zwykle czarną fajkę z prewodem, dość grubym. Zdjemij tą fajkę, odkręć świecę, załóżna świecę tą fajkę i przyłóż elektrodę ( najbardziej wystający element świecy, ten co był w cylindrze) do ramy albo do bluku silnika, przekręć zapłon i kopnij kopniakiem. Jeśli pojawi się iskra na świecy to znaczy że ona działa.

Z taką wiedzą nie brałbym się za to :smiley:
Nie masz kogoś kto się w tym orientuje choć trochę ?
Jak byś przyjechał do Radzymina to bym ci to ogarnął, z Wileńskiego masz 20 km do mnie :wink: