Witam W moim kymco super 9 mam 5000 tyś przebiegu. Postanowilem zajrzec do przekładni zeby zobaczyc jak tam dzwon itp. Okzalo się ze dzwon ma niebieskie przebarwienia, lecz poza tym nie wygląda źle. Jest blyszczacy nie pordzewialy i okrągłych ksztaltow. I teraz pytanie czy go wymieniac czy moze jeszcze zostac bo np. na mielochu pissze ze jak przebarwiony to wymieniłeś ale ludzie roznie mowia. Bylbym wdzieczny za rade pozdro jedrek94
Od biedy może być, ale jak jest przebarwiony to też nie jest za dobrze. Jak jezdzisz na serii to możesz na razie nie wymieniać.
Każdy dzwon jest zawsze lekko przebarwiony :P, jeśli jest juz baardzo mocno fioletowy/niebieski to możesz wymieniać, ale to tak znacząco na osiągi nie wpływa wiec wiesz
A moj wcale nie jest nawet bialy ani czarny a co do tematu to mozesz jeszcze z 3-4 tyś. zrobićcorey93 napisał:
Każdy dzwon jest zawsze lekko przebarwiony :P, jeśli jest juz baardzo mocno fioletowy/niebieski to możesz wymieniać, ale to tak znacząco na osiągi nie wpływa wiec wiesz :P
no na razie to seria nieflugo raczej dojdzie multivar, moze kupie dzwonek jak będzie kasa bo ceny od 60 zl to nie ma tragedii ;p dam fotkę mojego dzwonu. Ocencie pewnie bardziej się znacie http://img220.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0215aa6.jpg dzieki za odp pozdr p.s: sorki za slaba jakosc to telefonem. jutro zarzuce z aparatu jak nie zapomne ;p
Nie jest tragicznie, ale można zmienić
http://img101.imageshack.us/my.php?image=s6005313fv9.jpg tu dam jeszcze lepsze zdjecie z aparatu. Chcialem jeszcze spytac czym jest spowodowane takie przebarwianie? po prostu w miare czasu się przebarwiaż bo w sumie 5 tys to nie duzo. I czym to się objawia ? u mnie jak skuter jest juz rozgrzany do normalnej temp. to wystepuje takie lekkie zmulenie po zwolnieniu i ponownym dodaniu gazu to wtedy się obroty zatrzymuja i przez chwile nie rosna. Bardziej obstawialem rolki i dlatego wlasciwie odkrecilem przekładnie ale czy to moze byc raczej to?? aha i jaki dzwonek jakby co kupić? rmsa wystarczy czy lepiej np pollini ? dzieki za odp pozdro
RMS to jest zamiennik oryginała, ja bym kupił Stage6 WingCooler, byłby już 'na przyszłość' :) Pozdrawiam.jedrek94 napisał:
http://img101.imageshack.us/my.php?image=s6005313fv9.jpg tu dam jeszcze lepsze zdjecie z aparatu. Chcialem jeszcze spytac czym jest spowodowane takie przebarwianie? po prostu w miare czasu się przebarwiż bo w sumie 5 tys to nie duzo. I czym to się objawia ? u mnie jak skuter jest juz rozgrzany do normalnej temp. to wystepuje takie lekkie zmulenie po zwolnieniu i ponownym dodaniu gazu to wtedy się obroty zatrzymuja i przez chwile nie rosna. Bardziej obstawialem rolki i dlatego wlasciwie odkrecilem przekładnie ale czy to moze byc raczej to?? aha i jaki dzwonek jakby co kupić? rmsa wystarczy czy lepiej np pollini ? dzieki za odp pozdro
Zamulenie to moze byc wina skladu mieszanki albo sprzegla (chociaz przy takim przebiegu mało prawdobopodne) a nie bezposrednio przekładni. Ja mam 12k przebiegu i rolki byly jeszcze w miare dobre, ale wymienilem przy okazji paska i smiga jak zly.
hmm ja wiem czy skladu mieszanki. Niby nic nie zmieniane w gaźniku wszystko ustawione tak jak tam bylo, podzespoly seryjne wiec raczej samo by się nie przestawilo. Poza tym świeczka - kawa z mleczkiem. A czytalem ze zuzyte rolki maja tendencje do blokowania się w biezniach. Wiec to by bylo logiczne - jedziemy szybko, zwalniamy, ale rolki się blokuja i nie cofaja przez co zostaje za wysokie przelozenie do takiej predkosci. To jest właśnie taki objaw jakbyscie się jechali w samochodzie na 5tce szybko pozniej zwolnili i biegu nie zredukowali tylko przyspieszali z wolnych obrotów. pozdr
jesłi rollki są lekko kwadratowe to mogą powodować tego muła…
w ciągu jednej godziny może Ci się gaźnik lekko przestawić i już będzie mułpodzespoly seryjne wiec raczej samo by się nie przestawilo.

