Proszę o pomoc w wyborze Junaka.

Witam Wszystkich.
Mam o to taką prośbę o pomoc w wyborze motoroweru:
-Junak 901
-Junak 901 RS
-Junak 901 Sport.
Prosiłbym o wypowiedź osoby, które znają tą marke i np posiadają takie.
Z góry Dziękuje za pomoc.

A mógłbyś mi powiedzieć , co oczekujesz od tego motoru , z tego co widzę to ma być to jak najbardziej podobne do ścigacza ??

Witam Cię SzymoOoN90
Zacznę prace od lutego i myślę na tym aby jeździć na nim i jezdzć do pracy. Ale też podoba mi się też sportowy styl.
Pozdrawiam.

Przyłączam sie do pytania, mam zamiar kupic jakis motocykl 125 na wakacje

A mi chodzi o 50

DooOminO - to nie ten wątek....
WSK 125 - fajny motorek - można w nim dużo pogrzebać.

Kup sobie Junaka 125 DooOminO :)

Kup taki jaki ci się podoba bo się niczym nie różnią :-)

JA posiadam Junak 901 rs, sprawuje się nawet dobrze choć pod górę ma lekkie problemy (mam 180 cm wzrostu i ważę 80 kg) pod większe wzniesienia muszę redukować do 2 biegu. Mam oryginalny cylinder 50 cc choć zmiana na 72 cc daje szanse na lepsze osiągi. Samemu dociągam do 70 na godzinę z górki nawet 85. Z pasażerem prędkość maks. jaką po równym osiągnąłem 65 na godzinę. motor stabilny, bak 18 litrów mieści (na około 1000 km 2 tankowania na full mi wychodzi). Troszkę ciężki bo ponad 120 kg ale największy silnik można założyć 175 więc masa musi być. W teori ma mieć on 3,5 KM a inne modele wyżej wmienione po 2,8 ale tu niewiem wiec się niewypowiem (bez tuningu)

Wiem że 901-ki z 2011 r . ( nie wiem czy wszystkie , czyli rs , sport czy zwykły ) ale miały mieć 72ccm . A zastanawiałeś się nad 902 .

902 a junaki z listy użytkownika przem różnią się chyba tylko wyglądem i wydechem. (Mój junak jest już z tych które mają 50 a nie 72, za późno kupiłem)

Zastanawiałem się też nad 902.
Chodzi mi który z tych modeli najlepiej się sprawuje.
Bartolini2009 ile już przejechałeś?? Czy miałeś jakieś usterki??

Cuż dostałem go w ostatni tydzień wakacji i do dnia dzisiejszego mam przejechane 1300 km ponad. Tak jak mówiłem ciągnie jak na 50 cc. Z usterek była jedna, zbyt długi kabel od kierunkowskazu i przy skręcie go uciąłem, ale w serwisie chwila moment to zrobili. Na 3 biegu na prostej dokręcam go do 80 km na godzinę ale wiadomo że niewolno zbyt długo trzymać na wysokich obrotach, wiec wrzucam 4 ale po równym ma moc tylko na 70 na godzinę. Z porad przy zakupie mam kilka :
- przyjrzyj się czy wszystkie śruby są na swoim miejscu (w takim samym modelu który stał obok mojego zauważyłem że ma nóżkę pasażera w miejscu na tłumik przykręcona)
- obejrzyj każdy róg i zakątek ramy (ta sama sytuacja przyjeżdżałem się temu obok i wychodziła rdza w jednym miejscu)
- sprawdź mocowania plastików ( zdarza się walnięte przy montażu i odskakuje podczas jazdy, to mi powiedział serwisant)
- warto też go chwile zapalonego przytrzymać i posłuchać jak chodzi na ciepłym (również rada serwisanta który mi doradzał przy zakupie, ponieważ zdarzają się źle wyregulowane zawory)
Ale ogólnie rzecz biorąc, dociskam go dość mocno, mieszkam w górzystym terenie ale daje rade z wyjeżdżaniem, w dłuższą trasę jechałem z pasażerem (ponad 50 km w jedna stronę) i również bez problemów. A te modele różnią się wyglądem i możliwością zmiany silnika na większy, to chyba jedyna różnica

Do 902 można ( chyba bo głowy nie dam sobie uciąć ) cały silnik ze skrzynią od 121 , która ma 125ccm . Junak 902 jest też o parę kilo lżejszy . Ma o wiele fajniejsze zegary :) . No ale jeśli wolisz coś sportowego to weź RS-kę jest z nich najlżejsza i troszeczkę mocniejsza . Z tego co zauważyłem , że najwięcej osób ją posiada .

Przepraszam : z tego co zauważyłem , to najwięcej osób ją posiada . :)

Do rs-ki Wchodzi 175 cc najwięcej tak na marginesie :D

Dzięki wielkie za rade.
Ale jeśli ktoś będzie miał jakieś pinie to proszę pisać z chęcią przeczytam.
Pozdrawiam