Prosze o opinie silnika 2t kymco

silnik chłodzony powietrzem 2t 50cm ,jakie spalanie,czy daje rade na dłuższych trasach

Hej Jaro
Mam ten silnik w Agility City. Przejechane prawie 600 km, więc jeszcze się trochę dociera. Spalanie ustatkowało się na poziomie 2,4l na 100 km. Jeżdżę ze średnimi prędkościami 40 - 45 maksymalnie do 50 km/h. Chociaż w każdej "trasie" przycisnę powyżej 55 z raz lub 2 razy. Nie wiem skąd te opinie, iż pali on 3,5 - 5 litrów na setkę. Chyba młodzi kierowcy jeżdżą cały czas z manetką do oporu odkręconą. U mnie tylko do pierwszych 100 km przebiegu spalał ok. 3,5 l, później zszedł do 3 litrów, a od przebiegu 300 km brał 2,6 l, a obecnie jak pisałem 2,4 (cały czas dokładnie go litrażuję).
Prędkość maksymalna w granicach 55-60 km/h. Z górki jechałem 62 km/h (sprawdzone na GPS). Z górki pewnie by i 70 osiągnął (16 calowe felgi robią swoje z góry). Co ciekawe mój licznik przekłamuje prędkość góra 1km. Skuter jest w pełni odblokowany - gażnik, wariator i ślepa kiszka.
Czy wytrzyma w trasie. Na pewno. Mimo, że to AC chłodzenie b. dobre. Porównuję do Keewaya Focusa, którym jeździłem wcześniej. Intensywniej wydmuchuje ciepłe powietrze od strony wariatora. Keeway jeździł po 140 km latem bez przerwy i nigdy mi nie puchł. Myślę, że dobrze dotarty Chińczyk, (na dobrym oleju) jakim był Focus nie puchł, a tym bardziej Kymco. W każdym razie w Keeway`u nawet w upały przy normalnej jeździe 50-55 km/h (licznikowe) nie zauważyłem nigdy osłabienia mocy silnika. Ważę 75 kg plus 5 kg bagażu. Ja wkładam opisy o puchnięciu tłoka między bajki, nigdy to mnie nie spotkało. Fakt silnik był bardzo gorący, lecz poza tym nic.
Spokojnie Kymco 50 2t da radę w trasie, przy rozumnej eksploatacji.
pozdrawiam

Dzięki Andy za info planuje kupić skut z takim silnikiem
i interesują mnie opinie użytkowników będą napewno pomocne

Ja miałem Vitality 50 2T, spalanie 2,6l/100km, często jeździłem na wycieczki np. w Bieszczady, polskie góry od Krynicy do Karpacza, nad morze, pod granice ukraińską itd. Przejechał 26100 km bez awarii, nawet paska nie zmieniałem.

Ja mam Agility FR 50 2T i spala realnie 3.5 l , a jest na dotarciu. Chwilowo mam zrobione 450 km. Nie wiem, jak u was spalanie może osiągać tak małe wartości, ale mi nawet to 3.5l odpowiada.

spala tyle co laska z połykiem, czyli daleko pociągnie. chlodzenie jak lód a raczej co sex oralny. lubię w dupę a wszystkiemu jest winny gaźnik!!! sex chuj cipa pizda

Planuje kupic grand dinka 50 i troche sie obawiam czy to nie bedzie jak w 4t ze co kilkadziesiat km postoj ze by ostygl,
szukalem chlodzonego ciecza bez rezultatu