Michał, teraz jest to już konkretny opis problemu, brawo. :D
Części na Twoich zdjęciach nie wyglądają jeszcze na zbyt zmęczone eksploatacją. :D
Masz zapewne instrukcję serwisową pokrewną do np. takiej:
http://pl.scribd.com/doc/13244097/Xciting-500-Service-Manual-ENG
Warto się tam zapoznać z całym nawet rozdziałem 10-tym, strony 178 do 196 (jest to naprawdę sensownie rozpisane i pokazane, gdzie i co mierzyć, jak sprawdzać wartości, gdzie, kiedy i czym smarować współpracujące części metalowe).
Sam już doszedłeś co do właściwych wartości grubości okładzin sprzęgła (4 mm grubości mają nowe, a te kwalifikowane już do wymiany 1 mm). OK.
Dalej, to tak może w takim skrócie (podaję wartości minimalne skutkujące już potrzebą wymiany danej części):
Pasek napędowy - 27,9 mm;
Wewnętrzna średnica dzwonu sprzęgła - 160,5 mm;
Rolki wariatora - 29,5 mm;
Sprężyna centralna w stanie swobodnym (zdemontowana) - 100,7 mm.
Tak więc, Michał, zawarcie stałej przyjaźni z suwmiarką, poparte przy tym wiedzą z takiej dość już szczegółowej instrukcji serwisowej będzie zapewne skutkowało nawet szybkim rozwiązaniem problemów z napędem CVT w Twoim moto.
Przerobienie też innych punktów z takiej instrukcji będzie również sprzyjało dalszej sensownej eksploatacji. :D
Oczyszczenie z pyłu i brudu nie zaszkodzi i również jest wskazane.
Denaturat (Denturax) za kilka złotych poradzi sobie z tym dość dobrze, a jeżeli chcesz wydać te kilka zeta na już profesjonalny środek, to polecam np. taki z tej strony:
http://www.amtra.pl/Katalog_produktow?act=brand&brand=225
...
http://www.amtra.pl/Katalog_produktow?product=1834&act=product&brand=225
Ogólnie, to wpis w wyszukiwarce Google też może wiele pomóc... Repair manual Kymco Xciting 500Ri
Wizyta na forum burgmanii też pewnie nie zaszkodzi. :D
Działaj skutecznie i zostaw tutaj potem wpis z rozwiązania swojego problemu (tak dla innych).
Przyczepności dla Ciebie. :D