Witam! Proszę o zdiagnozowanie usterki. A może zacznę od problemu, którym jest brak iskry. Cewka ok, czujnik położenia wału ok, moduł - nie wiem i stator, te nie. Zacznijmy od statora. Przemierzyłem go i o to wyniki. Na zdjęciu nr 5 brak reakcji na podłączenie omomierza. Cewka z najdrobniejszym nawojem, pokryta izolacją. Na izolacji było wgniecenie, ale miedź wygląda ok.
Ta cewka pokryta izolacją to cewka odpowiadająca za iskrę, na elektryce się nieznam lecz ja podłączałem kable z woltomierza pod kable z impulsatora (dwa osobne nie w kostce) i sprawdzałem czy był prąd, jeśli jest to próbuj na krótko podłączyć i sprawdzaj po kolei gdzie prąd dochodzi.
Ta cewka pokryta izolacją to cewka odpowiadająca za iskrę, na elektryce się nieznam lecz ja podłączałem kable z woltomierza pod kable z impulsatora (dwa osobne nie w kostce) i sprawdzałem czy był prąd, jeśli jest to próbuj na krótko podłączyć i sprawdzaj po kolei gdzie prąd dochodzi.
Te 2 osobne kable nie są z impulsatora. Jeden, owszem. Ale impulsator łączy z masą i ten masowy sygnał daje do modułu. Tak mi się wydaje. Więc, skoro mówisz, że w jednym z tych kabli jest prąd, to pewnie z tej cewki pod izolacją. Mój multimetr mierzy co 1/3s, więc tego może nie złapać. Spróbuję żarówką sprawdzić czy daje prąd. Wie może ktoś, jakie napięcie wychodzi z tej iskrowej cewki?