Witam, nie dawno założyłem cylinder 80cc 79mm, wsadziłem dysze większą, wszystkie blokady pościągane, ale mam problemy z jazdą na pół gazie, a dokładnie gdy jade na połowie gazu to tak dziwnie przerywa, muli itd, na podnuszcze tego problemu nie ma tylko jak jade, na całym gazie jest ok… Co to może być ? Czy pomoże zmiana na filtr stożkowy ? Regulowałem gaźnik ale to nic nie pomaga.
ymm. wymień świecę bo to może być tego przyczyna… i tu mnie niepokoi ta regulacja gaziora… ale skoro już go regulowałeś to prawdopodobnie świeca… a wszystko dobrze zmatowałeś?
może jednak regulacja… a powiedzcie mi czy za dużo paliwa czy powietrza skoro jadąc po paru metrach jazdy nawet na całym gazie zaczyna przygasać i nie może się pozbierać, jak poczekam chwile na wolnych obrotach to znowu przejade te 50 metrów i znów to samo… i jeszcze jedno bo mam cylinder 80, dysze 90 i podniosłem iglice wyżej czy nie powinienem jej opuścić spowrotem jak była albo jeszcze niżej ?
najlepiej to zrób tak, wyczyść dobrze świece, wkręć śrubkę do końca i wykręć ją o 1.5-2 obrotu. Później kręć na rozgrzanym silniku o pół obrotu i co te pół obrotu jedź na jazdę testową.
świeca po przejechaniu 2km ma mieć lekko wilgotną obwódkę i elektrodę suchą koloru kawa z mlekiem
Aha robi takie BUUUUU czy po prostu przeryważ?
robi takie buuuu… hehe
to za dużo powietrza
Albo zła regulacja gaźnika
Albo za mała dysza
A w najgorszym przypadku gdzieś coś jest rozszczelnione
to jeśli za dużo powietrza to co ? mam wkręcić trochę tą śrubkę do regulacji gaźnika ? czy jeszcze coś innego ?
możesz albo ponieść iglice w gaźniku albo wkręcić tą śrubkę od mieszanki.
na iglicy mam 3-stopniową regulacje i już podniosłem najwyżej
no to wkręć śrubkę od mieszanki a jak to nie pomoże to większa dysza może.
dysza jest już 90…
no to co z tego?
spróbować można z większą.
Spróbuj na większej dyszy coś koło 95. Najlepiej kup zestaw dysz i nie jeździj tak bo dziurę w tłoku wypalisz
od czego się może wypalić ?
od zbyt ubogiej mieszanki
Zbyt uboga mieszanka = znacznie wyższa temperatura spalin = wypalenie denka tłoka
Takie buuu to za dużo powietrza jak już powiedzieli. Ja dodam tyle że u mnie powietrze mam prawie do końca zakręcone i wtedy najlepiej jeździ. Zakręć powietrze i odkręcaj co pół obrotu i sprawdzaj jak jeździ.