Problem ze skuterem po wymianie iskrownika i koła zamachowego.

Witam wszystkich Tak jak w temacie ale zacznę od początku ... z półtora miesiąca temu w skuterze został wymieniony gaźnik po przejechaniu około tysiąca km poszło koło zamachowe z czego przy ściąganiu koła zamachowego został uszkodzony iskrownik ... w piątek zakupiłem koło zamachowe i iskrownik po czym wszystko zamontowałem i kable dobrze podpięte i tutaj zaczynają się dziać dziwne rzeczy a mianowicie skuter ma problem z odpaleniem z przyciska ze startera odpala za pierwszym kopnięciem myślałem ze akumulator słaby no ale ładowałem 2 godziny i dalej nic ;/ czasem odpali czasem nie a wcześniej przed uszkodzeniem się części odpalał od razu i równo pracował ale to nie koniec problemy po jakimś czasie zauważyłem ze nie mam świateł w tyle jak i w przodzie co było dziwne bo wcześniej wszystko było dobrze okazało się ze żarówki są spalone więc kupiłem nowe postanowiłem się przejechać no i dostrzegłem kolejny problem gdy już się rozpędzę i skuter jest na dość dużych obrotach zaczyna nim szarpać np coś takiego jak by zaczynało brakować paliwa czy np brał by za dużo powietrza dzieje się tak cały czas jadę rozpędzony po czym szarpie nim tak zamuli po chwili znowu idzie ale po upływie 5 sekund znowu nim szarpnie i dzieje się tak w momencie jak przekroczę 55km/h nic innego w nim nie było ruszane po za kołem zamachowym jak i iskrownikiem sprawdzałem gaźnik tam wszystko ok filter to samo i zastanawiam się czy czasem nie jest coś nie tak z iskrownikiem bo gdy wczoraj postawiłem skuter na stopkach tak ze tylnie koło było w powietrzu dałem mu gazu by na duże obroty wpadł chciałem zobaczyć czy też jakoś go zamuli no ale jak już wszedł na obroty to mi światła znowu pogasły okazało się że są spalone a w piątek były kupowane nowe ;/ i pytanie czy może to być wina nie tego iskrownika ?? czy jednak problem leży gdzieś indziej co było by dziwne bo nic w nim już nie było grzebane a wcześniej chodził dobrze;// co prawda mój stary iskrownik różni się trochę od tego nowego i czy to może być przyczyna ze on jest jakiś inny itd niż ten co miałem i dzieją się ze skuterem takie rzeczy ? na dole zdjęcia starego jak i nowego zakupionego iskrownika...

stary iskrownik
http://miniscigacze.pl/p/2013/12/iskrownik-stator-cewka-skuter-4t-gy6-vapor-quest-7-3789978156.jpg

nowy iskrownik
http://imagizer.imageshack.us/a/img834/8125/obraz009s.jpg