Problem z paleniem powraca co jakiś czas. Wcześniej padł regulator napięcia. Kody błędów pokazały aktualnie, że problem to wtrysk. Zmierzyłem jego impedancje i wyszła 15,5 [Ohma] gdzie wg książki powinno być 14,5 +/- 0,7 przy 20stopniach Celsjusza. Czy różnica 0,3 [ohma] kwalifikuje już wtryskiwacz do wymiany ?
Na aktualnym regulatorze napięcia - podobno pochodzi z cb250 - ładowanie na wolnych wynosi około13,75V. Po przekręceniu kluczyka nie zawsze słychać prace pompy paliwa. Po prostu się nie załącza. W czym może być problem nie załączania sie pompy zawsze po przekręceniu kluczyka ?
przekaźnik pompy
Też na to stawiałem w którejś tam kolejności. Dzięki za utwierdzenie mnie w tym :)
A czy ładowanie na wolnych nie jest za niskie troche przypadkiem ?
Ładowanie ma być przede wszystkim prawidłowe w trakcie jazdy, a więc przy wyższych obrotach... Na wolnych obrotach w zasadzie akumulator nie jest ładowany...
A jak to w sprytny sposób sparwdzić jakie jest maksymalne ładowanie podczas faktycznej jazdy ?
Stawiasz na centralnej stopce... podpinasz miernik... odpalasz... i dodajesz gazu... jak wejdzie na obroty, tylne koło będzie się kręciło, a Ty odczytujesz, co pokazuje miernik... tylko zrób to przy włączonych światłach... i tyle...
Nie musisz gimnastykować się z miernikiem w trakcie jazdy... ;)))
Prezd chwilą rzokreciłem wszytsko i juz jestem w 100% pewny, że przekaźnik od pompy jest walnięty. I teraz tak, szukać tylko oryginału czy w jakiś sposób można dorwać jakiś zamiennik ? Mój przerywacz jest 4 pinowy.