Problem z v max keeway fact

6,500obrotów i 38kmh coś jest nie tak skuter jest zablokowany orginał z 2007r
ja mu max a on jedzie 38kmh
jakie powiniem mniec obroty keeway i jaka prędkość
zauwarzyłem ze mam koletor soncy popenkany

dawidd964 napisał:

koletor soncy



to jest w aucie , w skuterze to masz króciec

wie ktoś jaka jest tego przyczyna

mr.Jeremy, można by się nad ty zastanowić…no ale ok

a to to się tak stało nagle że tyle jedzie?
czy może robiło się to jakoś stopniowo w jakichś szczególnych okolicznosciach się tak stało?

kupiłem go 5 dni temu i tak juz było

a ten króciec jest tak lekko z góry spękany czy jest możliwość że ma spękania aż do środkaż
i jak odpala łatwo?
jaki kolor ma świecaż bo może zła regulacja gaźnika
jest jeszcze taka możliwość że przekładnia jest nie wyrególowana i to jest dość prawdopodobne
bo może powiedział żę seria a tam coś kombinował

Zagladales do wariatora? Skoro kręci się wysoko to z przełożeniem coś nie tak. Sprawdz własnie wario

jak przekładnie wyregulować

Zdejmij wario i prawdopodobnie jest tam plastikowe coś co nie pozwala się zbliżyć talerzom do siebie

ok a jak to nie pomoże to co daleją

Raczej nie ma innej opcji zeby bylo co innego. Skoro się wkręca wysoko to musi być to ew zła waga rolek

może sprężyna jest za twarda, coś musiało być kombinowane, jak sprężyna jest za twarda to właśnie tak nie może jechać.

Sprezyna się nie blokuje skuterów

ale on jedzie 38!
a to raczej za mało, może tan koleś coś kombinował i mu nie wyszło, i właśnie sprężyna teżby to mogła być,
najlepiej rozbierz przekładnie i posprawdzaj wszystko i się wyjaśni.

Z postów wynika, że dawidd jest początkujący więc “posprawdzaj wszystko” nie za dużo mu powie.
Musisz rozkręcić przekładnie czyli odkrecić pokrywę potem sprzęgło i wariator. No i potem sprzęgło i wariator rozbrajasz (rozkręcasz).
Generalnie to musiałbyś wiedzieć jak co gdzie wygląda ale może foty coś pomogą jak wrzucisz tu …

no więc dawidzie, odkręcasz pokrywe i po lewej stronie ten wentylator to jest przeciwtalerz, za nim i za paskiem jest wariator dla twojej wiedzy za wariatorem znajduje się układ dzięki któremu odpalasz z rozrusznika,
po prawej stronie po zdjęciu pokrywy widzisz dzwon sprzęgła za którym kryje się sprzęgło.

i teraz jak będą za lekkie rolki to nic to ci nie bo musiał byś mieć inne, chyba że w bierzniach rolek znajduje się jakiś zbędny smar (może to powodować efekt lekkich rolek).


jest jeszcze taki problem że żeby odkręcić wariator musisz go jakoś zablokować, i to samo z dzwonem,
tyle że wariator można zablokować np wkręcając blokadę tłoka, blokując magneto (z drugiej strony silnika)

Musiałbyś poczytać parę poradników jak rozkręcać i w ogóle bo bez jakiejkolwiek wiedzy możesz to tylko zepsuć jeszcze bardziej ;{