Problem z TGB: brak stopu i rozrusznika

Witam wszystkich. Sory za te pytania, niektórym mogą się wydać głupie i banalne ale jestem laikiem w tych sprawach więc… zacznijmy może od początku. Skuter to TGB Pegasus Corona (lub TGB F409 tylko że wersja sport a nie comfort;) ). Parę dni temu wziąłem si za wymianę tylnego światła i po podłączeniu i złożeniu okazało się że nie ma światła “stopu” (a wcześniej było) i druga sprawa rozrusznik przestał działać. I teraz tak co do światła to nie wiem ale czy może być tak że źle coś podłączyłem albo coś?? No i jeśli chodzi o rozrusznik to żeby dostać się do światła (żeby je wykręcić) musiałem pościągać plastiki no i motor od środka “trochę” był uje… w oleju, błocie i w ogóle więc tak z grubsza to umyłem… wiec może tak być że zalałem coś wodą czy raczej nie bardzo??

pewnie ci się rozwalił czujnik stopu przy klamce
stop nie działa w ogóle czy tylko na jednej klamce??sprawdź i powiedz
może ci się odłączył czujnik stopu?? sprawdź :arrow: mi też się zdarzyło że się rozłączyły styki i nie mogłem znaleźć przyczyny

i jeszcze jedno pytanie: wziąłeś się za wymiane tylnego światła żarówke wymieniałeś czy całą lampe??

Na obu nie działa, a lampę wymieniałem i potem osobno żarówkę. A czujnik stopu… gdzie znajdę?? Bo nie bardzo wiem czego szukać :roll:

czujnik stopu masz przy klamkach takie małe dzyndzelki co się wciskają i wychodzą jak klamką ruszasz możesz jeszcze dojść do nich po 2 kablach które dochodzą to czujników

z tym światłem to akurat najmniejszy problem dzisiaj coś jeszcze po patrze ale co z tym rozrusznikiem??

[ Dodano: 29-01-2009, 17:19 ]
sory że post pod postem ale inaczej nikt by raczej nie zauważył… jak wymieniałem światło to żeby wszystko pasowało musiałem trochę podgiąć takie blaszki co to ich żarówka dotyka. Czy to może być przyczyną nie działającego stopu? że którąś za bardzo odgiąłem i nie stykaż?

MiKa napisał: