Wiec tak. 1 sprawa jest taka: Zamowilem sprezyny top racing +15 +22 i +30% i wyjalem stara, ktora okazala się trochę krótsza. Czy to ze zamontowalem dluzsza sprezyne, nic nie uszkodzi ?
Druga sprawa jest taka, gdyz zalozylem rolki 3,5 grama i jak się doda gazu, to wariator dosyc glosno brzeczy. Czym jest to spowodowane?
I 3 sprawa: Dlaczego na sprezynie +22 % wariator podczas jazdy mi się odkrecil ? Byl on bardzo mocno zakrecony, wiec nie mial w ogóle prawa, aby się odkrecic, a jednak to się stalo. Dlaczego ?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Sprawa druga: Za lekkie rolki.
pierwsza sprawa, to zależy od ilości zwojów sprężyny, i czasem są dłuższe czasem krótsze.
Ale czy to moze zaszkodzic?
Nieee
- sprawa: Nic się nie uszkodzi od tego na pewno
2. sprawa: Tak jak Szympa napisał.
3. sprawa: Wątpię, czy ma to jakiś związek ze sprężyną sprzęgła
mi też się kiedyś odkręcił wariator mimo, że zakręciłem mocno, jak zwykle. Ze sprężyną na bank nie ma to żadnego związku. Po prostu, dobrze by było mieć jakąś blokade wariatora albo najlepiej pneumatyka do odkręcania i zakręcania
albo zalog srube samokontrujaca i po problemie
A to, ze rolki tak brzecza, to tez nic nie szkodzi dla silnikaż
Sa za lekki ! Daj ciezsze
Na ciezszych mam mula…
to może za ciężkie wsadzasz. to sprobuj 3 lżejsze i 3 cięższe
Na 3,5 g idzie jak burza, a na 4,0 juz mul… Sprezyne mam wsadzona +15%. Mam jeszcze +22% i +30% ale nie wiem jakie rolki do nich kupić.