Witam. Problem jest taki, że po zmianie pojemności z 50 na 110 odrazu żadnych problemów nie było ale teraz po przebiegu 700km coś w silniku grzechocze, załączam filmik co to może być ???
https://www.youtube.com/watch?v=VBDY_HDepbM
Łożysko na wale?
Coś w skrzyni??
a jak z mocą normalnie bo u mnie tak było jak śrubka od zaworów się zerwała ale wtedy mocy nie miał ogółem
Nie, mocy ma bardzo dużo właśnie.To mi się coś wydaje, że to jest łożysko :(
To nie zwlekaj z rozbiórką, bo tylko szkody będą większe...
Rozebrałem go tydzień temu w sobote i okazało się, że i wał jak i skrzynia są dobre, brak opiłek metalu.Złożyłem i dalej tak stuka:/ Pisze z taką przerwą dlatego, że PC padł. Pomocy !! Co to może byc
Ktoś coś ?
Jak rozebrałeś to na tulei napinacza rozrządu była gumowa końcuwka[ten grzybek czarny na foto]
https://gmoto.pl/produkty/58942/napinacz-lancucha-rozrzadu-kpl-4t_1.jpg
Tak było to, rozbierałem ten silnik z gościem co się zajmuje już parę lat na tych silnikach, ma swój serwis i jego też zatkało bo wszystko w środku jest okej i mi też nie potrafi powiedzieć co to tak grzechocze :(
A łożyska na walku rozrządu sprawdziłeś oczywiście?
No właśnie nie :P Ostatnio parę dni temu mi to zaświtało, że to może to
Jutro jeżeli znajdę troszkę czasu to sprawdzę to i napisze
U mnie jak kupiłem wałek sportowy taiwan zaczęła sie grzać głowica i chrobotać,okazało się że te 3 śrubki od zębatki rozrządu dali o 1,5mm za długie i tarły o osłonę łożyska [łożyska kryte],po 10 km ch strzelił łozysko:(
No i znalazłem troszkę czasu i rozebrałem go, ale niestety to nie wałek rozrządu :(
Nie mam bladego pojęcia to co może być
Niewiem co to tak chrobocze[rownomiernie] dowiesz sie jak pier.... , lub się rozchodzi i sie nie dowiesz.
No to narazie lipa:/ może ktoś inny się trafi z radą
a co? ktoś ma zgadnąć?
trzeba to rozkładac i szukac luzów, nieporządanych śladów współpracy jakichś elementów.. itd