Problem z prędkością(Kalifornia) - czysty chinczyk ciężko określić model

Nawet gdybym doszukał się jaki to model myślę że to mało by pomogło. Problem jest w tym ze po wymianie gaźnika skuter osiąga tylko 7tys obrotów z dostepnych 12 . Przed wymianą dochodzil do 11 tyś . Nie wiem co może być problemem bo pod górkę wjeżdża teraz 40km/h.. a po prostej jedzie 45-55 , a wcześniej wyglądało to zupełnie inaczej . Jakieś rady ? Czeka mnie wizyta u mechanika ? Nie znam się na tym używam go okazyjnie ale chciałbym żeby jeździł okolo 60-70km/h . Proszę o pomoc

więc czeka cie wizyta u mechanika. a ten co ci gaźnik wymieniał to sie nie poczuwa?

no właśnie on twierdził że wszystko jest jak być powinno.. może to blokada na gaźniku czy coś?

skoro było lepiej a nie jest a wymieniony został gaźnik - to nie jest tak jak było. Czyli tak jak byc powinno.
Wiec winny jest zapewne gaźnik - średnica lub regulacja.
jest też możliwe że tak bardzo różni sie charakterystyka pracy gaźnika od poprzedniego że trzeba wyregulować napęd.
U mnie niby też "tylko" zmienili cylinder z zacierającego sie na identyczny sprawny i po tej operacji żeby jechał jak dawniej musiałem zmienić rolki i spreżyne centralną w korektorze momentu z tyłu.
I tez podobno nikt nic innego nie ruszał.

jaki będzie mniej więcej koszt wymian itd ? a gdybym poszedł do innego mechanika i poprosił o to żeby obroty wróciły do normaności i mu wytłumaczył o co chodzi to myslicie ze by to naprawił ? i tez prosiłbym o jakiś koszt "mniej wiecej" o ile to sie tak da okreslic

zapomniałem dodać ze w trakcie jazdy przy osiągnieciu z górki powiedzmy 50-55km/h oraz tych 7tys obrotow skuter szarpie jakby ktos gwałtownie mi dawał po hamulcach tak jakby coś w nim było ustawione że tylko i wyłącznie moge miec równiutko 7 tys obrotow. może to wam pomoże w diagnozie ;d

tak, pomogło. Diagnoza bez zmian.