Problem z paleniem

Witam

Mam w moim matrix'sie problem z paleniem mianowicie żeby skutera w ogóle odpalić muszę kręcić rozrusznikiem i podczas tek zatkać wlot powietrza do gaźnika i aż poczuję na dłoni benzynę dopiero wtedy zapala czego to może być wina ?

za mało paliwa dostaje

witam , jestem tu nowy , mam problem z keeway f-act 50cm 2007r , Dokładnie zostały wymienione takie części ; Iskrownik , pompka oleju , rolki wariatora 40gramowe , cylinder tłok pierścienie żeliwo 55cm , głowica nie była wymieniana , gaźnik nowy , cewka moduł , . Miałem z nim taki problem że strasznie się grzał i gas tak jakby gubił iskę ,..Dodam że docierałem go śmigając 40kh.. Po 100kil jechałem z kolegą jakieś 15kilometrów i też gasł , ostatnio spotkała mnie taka przygoda że wracałem z pracy nie miał siły jechałem 30kh , po dokładnie 9kil zgasł i do tej pory nie mogę go odpalić , iskrę ma paliwo dostaje , próbowałem nawet strzykawką do cylindra lać , to przy kręcęniu strzela z tłumnika , tłumnki jest stary ale wyczyszczony został .. Nie wiem co go boli Proszę jakąś radę

gasł bo się zacierał masz garnek do wymiany:( jak złożyłeś pompkę dozownika to wyregulowałeś ją zapewne nie bo o tym nie wiedziałeś ze trzeba ją podciągnąć na lince a oleju do paliwa nie lałeś.

to wszystko robił dyplomowany mechanik , byc może tego nie zrobił trudno mi jest powiedzieć , ja myślałem że poprostu za długie trasy mu robiłem i że tłok spuchł , a jakiej firmy najlepiej kupić cylek aluminiowy nie drogi ??

taki ale ręki sobie uciąć nie dam
http://allegro.pl/cylinder-70cm-keeway-matrix-fact-romet-zipp-2t-alu-i5050188385.html
ten dobry
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-t6-50cc-12mm,pZ052004.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-streetrace-70cc-12mm,pZ047744.bhtml

jak na moje to cylka nie wymienił bo jest od spodu cały zardzewiały

a czy opłaca się przerabiać go na chłodzenie wodą ??

nie opłaca sie bo to kosztuje pieniądze

jak myślicie lepiej samemu mieszankę robić czy dozownik ?? jeśli samemu to ile dawać na 5l ojeju , dodam że cylek mam nowy Aluminiowy

oleju *

ojeju musisz dawać tyle ile sobie zażyczył dostawca/producent cylindra

myślisz że jak bym lał na 5litrów paliwa 125ml byłoby dobrze ?

myśle że podtrzymuje co napisałem wyżej. to zalezy od cylindra i oleju, stylu jazdy

VALVOLINE DURABLEND SCOOTER 2T taki zawsze lałem , skuterkiem nie śmigam szybko max jakieś 45kh , max do 50kh , dziennie robi 30kilometrów , często zdarza się tak że z kolegą nim jeździmy do pracy , . cylek nie jest aż tak dobrej jakości bo kosztował 250zł i jest to 50cm . kolega do mnie mówił żeby lać 100ml na 5litrów , ja się za bardzo na tym nie znam , dla tego szukam sensownego rozwiązania ,

a tak mniej więcej ile byś wlewał ? tak pi razy drzwi ?? Sorki że zawracam się z takim banałem ale nigdy nie robiłem sam mieszanki ,

ja wlewam 1:33 ponieważ producent mojego cylindra chce 1:33

to najlepiej gościa w serwisie sie spytać ile wlewać skoro zakładał cylek to wie lepiej jakie producent ma wymagania , .

on ma przejechane ponad 24tys , jakie części wypadałoby w nim wymienić , ulepszyć silnik żeby dłużej żył i był bez awaryjny ??

wiesz.. 8-letni keeway z 24 tys na karku to już naprawde zrobił swoje i zasługuje na wymiane wszystkiego co ma ruchome - a to bez sensu. Wiec po prostu rób na bieżąco co wyskoczy albo rozglądaj sie za nowszym/nowym