problem z olejem!!!

Potrzebuję pomocy!!
ostatnio jechałem skuterkiem i nagle zaczął schodzić z obrotów.
po zatrzymaniu zgasł, okazało sie że wyrzygał olej do filtra powietrza.Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż się stało.Nie chcę dawać go do mechanika bo mi zaczną wymieniać pół silnika a może to tylko jakaś uszczelka.Proszę o pomoc.

Jeśli jest to 2T, to normalne. Wytrzyj filtr z oleju i śmigaj, tylko nie garuj za bardzo ;)

to jest 4t i nigdy filtr nie był zalany,oczywiście brudził sie ale teraz to mi olej sie wylał po otwarciu filtra

Pewnie ma przedmuchy. Musi mieć duży przebieg, albo był katowany..

to co teraz mam zrobić????????

co zrobić z silnikiem który ma przedmuchy???

Trzeba zmienić pierścienie i/lub olej silnikowy na gęstszy.

a jaki może być koszt takich pierścieni??

chciałbym naprawić ten silnik dobrze, żeby nie okazało sie że wymiana oleju to za mało i sie silnik zatrze.

Mnie pierścienie kosztowały 12 zł, a u Ciebie pewnie jakieś 20. Możesz kupić cały zestaw silnikowy jeśli chcesz zrobić to dobrze.

Zanim wejdziemy w kosztu powiedz mi czy nie miałeś może po prostu za dużo oleju w silniku? A może za rzadki olej? Na jakim jeździsz? Ile go było na bagnecie?

A czy ktoś wymieniał sam pierścienie???
Przydał by się jakiś instruktaż lub info na ten temat.

W takim przypadku wymiana samych pierscieni na zbyt dlugo niepomoze, najlepiej wymienic caly cylinder i tlok na nowy.

A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??

Duży klucz i ostrożność przy odkręcaniu. Zestaw o ile będzie przeznaczony do twojego silnika na pewno będzie pasował.

A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??

A gdybym kupił cały zestaw to tuningu 4T 70 lub 80cc3 czy będzie normalnie pasował? Bo kupiłem teraz pierścienie wraz z nowym tłokiem ale skoro najlepiej było by wymienić to z cylindrem to może lepiej od razu 70cc3 wstawić. A po za tym mam problem z dwiema śrubami przy cylindrze, zapiekły się na amen. Zna ktoś sposób na ich odkręcenie??