Problem z odpaleniem skuter 4t

Siemka, nie moge odpalic skuterka od kilku tygodni i nie wiem co jeszcze moge sprawdzic lub znalezc przyczyne tego. Na razie zauwazylem ze pod pokrywa zaworowa cos piszczy jak widac na zamieszczonym filmiku ponizej, nie wiem czy to moze byc przyczyna, doplyw paliwa sprawdzalem i wszystko jest z nim okej.

A ogolnie glowica wyglada tak

Olej zmieniam co 500km

iskre masz? świeca mokra? tzn paliwo dociera?

rozrządu sobie o 180 stopni nie przekręciłeś? klinów z wału ci nie pościnało?

Iskra jest, swieca nie jest mokra, paliwo dochodzi do gaznika, rozrzad raczej jest dobrze ustawiony bo mi w serwisie robili, i nie wiem jak sprawdzic kliny na wale ale tez nie chce mi sie silnika rozbierac znowu, moze sprezynka w popychaczach pekla? I dlatego tak piszczy

Swieca sucha ale zakopcona

jeżeli świeca nie jest mokra to oznacza że paliwo nie dociera do cylindra.
Poza tym nie rozumiem: serwis co robił rozrząd oddał ci niesprawny motorower co nie odpala?

Dokladnie taki oddali ale wczesniej zaczely sie problemy ze tez tak piszczalo ale odpalal pozniej troche pojezdzilem i klapa

tragedia. zmierz kompresje - dowiesz sie czegoś o stanie silnika, głowicy, zaworów.

Prawie 8 barów jest a to dopiero nowy silnik 650km przebiegu

8 barów to już trup. Poniżej 9 kwalifikuje sie do remontu.
Jest przytarty, ma złę luzy zaworowe, przedmuch na uszczelce…itp. Tak czy siak jak ma 8 barów to już mogą być mocne problemy z uruchomieniem.

No niestety cylinder sie zatarl a o tloku nawet nie wspomne… tragedia

Tylko taki problem, ze to bylo wszystko nowe i nadal docieralem po 650 kilometrach wiec nie mam pojecia co moglo pojsc a olej zmienialem chyba 3 razy w trakcie docierania

może wał jest krzywy albo ma luzy na korbie

Jednak moj blad cylinder nie byl zatarty ani tlok tylko byly ubrudzone od spalonych uszczelek a tak wyglada dokladnie caly silnik







Nie mam pojecia od czego taki nagar jest na glowicy ale te klawiature od zaworow ledwo zdjalem tak ciasno siedziala

Nie wiem czy dobrze zrobilem bo uszczelki na specjalny klej kleilem

uszczelki sie daje nowe i niczym sie nie smaruje