Siemka, nie moge odpalic skuterka od kilku tygodni i nie wiem co jeszcze moge sprawdzic lub znalezc przyczyne tego. Na razie zauwazylem ze pod pokrywa zaworowa cos piszczy jak widac na zamieszczonym filmiku ponizej, nie wiem czy to moze byc przyczyna, doplyw paliwa sprawdzalem i wszystko jest z nim okej.
Olej zmieniam co 500km
iskre masz? świeca mokra? tzn paliwo dociera?
rozrządu sobie o 180 stopni nie przekręciłeś? klinów z wału ci nie pościnało?
Iskra jest, swieca nie jest mokra, paliwo dochodzi do gaznika, rozrzad raczej jest dobrze ustawiony bo mi w serwisie robili, i nie wiem jak sprawdzic kliny na wale ale tez nie chce mi sie silnika rozbierac znowu, moze sprezynka w popychaczach pekla? I dlatego tak piszczy
Swieca sucha ale zakopcona
jeżeli świeca nie jest mokra to oznacza że paliwo nie dociera do cylindra.
Poza tym nie rozumiem: serwis co robił rozrząd oddał ci niesprawny motorower co nie odpala?
Dokladnie taki oddali ale wczesniej zaczely sie problemy ze tez tak piszczalo ale odpalal pozniej troche pojezdzilem i klapa
tragedia. zmierz kompresje - dowiesz sie czegoś o stanie silnika, głowicy, zaworów.
Prawie 8 barów jest a to dopiero nowy silnik 650km przebiegu
8 barów to już trup. Poniżej 9 kwalifikuje sie do remontu.
Jest przytarty, ma złę luzy zaworowe, przedmuch na uszczelce…itp. Tak czy siak jak ma 8 barów to już mogą być mocne problemy z uruchomieniem.
No niestety cylinder sie zatarl a o tloku nawet nie wspomne… tragedia
Tylko taki problem, ze to bylo wszystko nowe i nadal docieralem po 650 kilometrach wiec nie mam pojecia co moglo pojsc a olej zmienialem chyba 3 razy w trakcie docierania
może wał jest krzywy albo ma luzy na korbie
Jednak moj blad cylinder nie byl zatarty ani tlok tylko byly ubrudzone od spalonych uszczelek a tak wyglada dokladnie caly silnik
Nie mam pojecia od czego taki nagar jest na glowicy ale te klawiature od zaworow ledwo zdjalem tak ciasno siedziala
Nie wiem czy dobrze zrobilem bo uszczelki na specjalny klej kleilem
uszczelki sie daje nowe i niczym sie nie smaruje