Problem z odpalaniem

Witam, Mam aeroxa z 1998r po tuningu wymienione są wydech gaźnik 21mm cylinder malossi sport.Problem polega na tym że jak chcę go odpalić muszę ściągnąć filtr stożkowy i zatkać szmatką gaźnik. Robię tak gdzy jest zimny i jak postoi więcej niż 30 min WTF HELP

ssanie nie działa na 10000%

Regulacja gaźnika - dostaje za dużo powietrza a za mało paliwa …

A na ciepłym ? Odpala bez problemu ?

Gdy ci na zimnym nie odpala to ściągnij wężyk od podciśnienia i zassaj na chwile ustami i załóż go z powrotem, po chwili powinien odpalić :wink:

Myśle tak jak Wrona,
ssanie nie działa !!!

Mnie nie działało też nie mogłem odpalić ale naprawiłem i ładnie pali

Ale ssanie mam ręczne i działa na 100%

[ Dodano: 02-10-2010, 22:10 ]
ale na v-maxie przerywa jakby chciał a nie mógł szybciej jechać i dźwięk jakby chciał biek zmienić:) takie jakby odcięcie :confused:

[ Dodano: 02-10-2010, 22:11 ]
bieg*

[ Dodano: 02-10-2010, 22:12 ]
na ciepłym bez problemu pali aaaa i nie wiem czy ma to coś wspólnego ale akumulator siadł i z kopa idzie :smiley:

gaźnik wyreguluj tak jak Rudy radzi i później napisz co i jak

a samemu to zrobię ?

po tym pytaniu na 95% jestem pewny, że nie, nie zrobisz tego sam…

http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=48 <- tam jest pomoc
Temat jest staryyyy i nie ma polskich znaków …
Jak się nie połapiesz to możesz na necie poszukać innego bo jest to na prawdę proste i jeśli poczytasz to sam to zrobisz :slight_smile:

Jak masz tylko tyle MAFIOZ do powiedzenia to lepiej nic nie pisz :confused:

majkiaerox, bo to są standardy , tzn dobrze wyregulować gaźnik to trzeba umieć ale jak ty nawet nie wiesz jak się za to zabrać to se nie poradzisz …

Może z poradnikiem da rade.

majkiaerox, moja wypowiedź odpowada na Twoje pytanie więc nie wiem czego Ty jeszcze chcesz.
Skoro się pytasz czy dasz rade samemu wyregulować gaźnik to oznacza że nie masz o tym ŻADNEGO pojęcia. Poradniki gówno dają, one mogą jedynie nakierować gdzie się obroty reguluje gdzie mieszankę jak się zmienia dysze, podnosi iglice, a jak i kiedy co trzeba zrobić, jaką śrubkę i o ile wykręcić, kiedy iglice podnieść albo dysze główną dać większą do tego trzeba mieć już jakieś doświadczenie i umiejętności aby wiedzieć co zrobić. Po przeczytaniu poradnika jak wyregulować gaźnik będziesz najwyżej wiedział do czego służą śrubki od regulacji, że iglice się przestawia i dysze wymianie a kiedy co zrobić nie będziesz wiedział bo do tego trzeba mieć trochę praktyki którą zdobywa się na błędach i od razu Ci mówię jak się weźmiesz za regulacje gaźnika pierwszy raz w życiu (zachęcam bo oczywiście kiedyś trzeba zacząć) to go nie wyregulujesz od kopa, i się będziesz bawił z nim w chuj czasu zanim dojdziesz co do czego i dlaczego. Dlatego napisałem, że nie dasz rady sam wyregulować gaźnika. Coś przestawisz i potem będą pytania na forum czemu skuter przerywa przecież zrobiłem tak jak pisało.

Eaah nie wiem co z Wami …
Przecież też kiedyś zaczynaliście i jakoś się nauczyliście, a byliście tak samo zieloni jak on :confused: (iście iście lol)
Więc nie wiem w czym problem … po prostu musi poszukać dobrego poradnika ze zdjęciami w którym będzie opisane to tak jak dla kompletnie zielonych i już :slight_smile:

Moim zdaniem - próbuj !

jak przerywa to swieca też jest lipna

:((((( Byłem u mechanika powiedział że na 90% cylinder ;/ ale go nie widział po prostu powiedział że już były takie przypadki

Ch**a takie spekulacje … najpierw sprawdza się podstawowe rzeczy bo często mała rzecz robi dużo problemów …
A i tak samo było mnóstwo takich właśnie przypadków i to wcale nie jest nic trudnego do naprawienia - gaźnik na 90% !!!

weź sobie załóż oryginalny filtr powietrza i będzie wszystko dobrze na chu^ wam te stożkowe filtry to nie wiem… A jak ci powiedział na 90% cylinder możesz mieć też linka nie ciągnąć to końca sam tak miałem jeździłem rieju na pół gazu bo się linka trochę naderwała i ledwo co jeździł:P i już cylinder chciałem wymieniać itp ale linka się przetarła całkiem wymieniłem i gites :smiley:

dlatego zawsze jak zaczynam robić coś z gaźnikiem to ściągam filtr i patrze do gaźnika czy przepustnica się podnosi do końca