Problem z linką gazu w S9

Witam.

Czy aby wymienić linkę gazu w S9 trzeba rozkładać każdy plastyk?

Bo wyjąłem kufer, cały przód i ta linka gazu idzie jakoś pod pługiem (nogami) i żeby te plastyki wyjąć to trzeba również boczki tam gdzie się siędzi, bo każdy plastyk trzyma się drugiego na paru śrubkach i zatrzaskach. Jak idzie linka od gaźnika to szła pod nogami i gdzieś tam dalej a ja wziąłem pociągnąłem do siebie (lekko) i ona w ogóle nie była do niczego “przyczepiona” w sobotę jak jeździłem to linka mi się zacinała i prawie w auto wjechałem, bo się zacięło i squt miał full obroty, ledwo wyhamowałem ;/ Proszę o porady. Pozdrawiam.

przywiąż nową linkę do starej, pociągasz starą i nowa ładnie leży już tam gdzie powinna, montujesz ją tu i tu i git.

Jaja se robisz Nie wiem czy to jest dobre wyjście, raczej trzeba “normalnie” zamontować nową linkę.

WGL jest to bez sensu, bo mi ta linka p;rzy samym rollgazie się rozwaliła i trzyma się na paru drutach…

Arturq napisał:

Jaja se robisz Nie wiem czy to jest dobre wyjście, raczej trzeba "normalnie" zamontować nową linkę.

WGL jest to bez sensu, bo mi ta linka p;rzy samym rollgazie się rozwaliła i trzyma się na paru drutach...


ściągnij starą linke od gaźnika, przywiąż do starej jakimś sznurkiem nową linkę potem starą odczep od rollgazu i pociągnij żeby wylazła i automatycznie gdy wyjdzie stara nowa wejdzie na jej miejsce potem sznurek odwiąż i podoczepiaj linkę.
a jak się linka rozwaliła to co jest bez sensu? trzeba ją wymienić. xd

jakie przywiązywanie , co wy chrzanicie , w tych nowych skuterach jest taki chory patent i od rol gazu idzie do rozdzielnika (najprawdopodobniej pod czaszą ) potem wychodzą dwie linki z rozdzielnika , jedna do gaźnika a druga nie wiem gdzie chyba to zbiornika oleju (jeżeli tak to chore rozwiązanie), wiem że w keewayu matrixie tak jest , bo wymieniałem linkę i w s9 tez kiedyś wymieniałem i też chyba tak było

no druga idzie do pompki od oleju i tym reguluje dawke, mocniej odkręcisz manetke więcej oleju daje ;p
Ale zamiast rozbierać pół skutera żeby linke wymienić można właśnie szybko nową wciągnąć tak przywiązując do końcówki starej i szybko się ją wciągnie na swoje miejsce ;p

takk tylko jak przywiążesz musi być duży supeł a on nie przejdzie przez pancerz , poza tym trzeba cały pancerz ściągać i albo iść żeby ci dorobili albo kupować cała linkę z pancerzem bo na końcu są te ,walce"

Mafioz napisał:

mocniej odkręcisz manetke więcej oleju daje



i to jest właśnie chory paten bo jak ci linka pęknie to nawet o tym nie wiesz a oleju nie dostaje :smiley:

no to co Artur prawił o wymianie całej linki aż pod pługiem, tu to light odkręcasz czachę ten plastik odkręcasz wyrzucasz starą wkładasz nową wraz z pancerzem i git.

no Mafioz ale czache odkręcić to chyba nie trudno, myślałem ze tam pod pługiem chce wymieniać.

nie wiem czy kupisz linke bez pancerza bo sam potem tego nie złożysz, bo te dziady na końcach są takie i przez pancerz nie przejdą, musiałbyś kupić linke bez jednego zakończenia przeciągnąć przez pancerz i dopiero przyczepić tą końcówke jakoś.

Szympa pisał żeby całą linke z pancerzem przywiącać do starej i starą z pancerzem wyciągnąć i wtedy nowa wejdzie na miejsce starej między plastikami i nie będzie trzeba rozkręcać plastików ;p

Mafioz napisał:

nie wiem czy kupisz linke



ja jak dorabiałem linke do matrixa to wybuliłem 7 zł z tego co pamiętam , dałem i starą linkę i pancerz , oni włożyli nową linkę i poprzyczepiali nowe gluty