Problem polega na tym że gdy odpalę skuter włącza się ssanie pracuje normalnie i gdy się zagrzeje i wyłącza się ssanie to od razu gaśnie i nie można nic zrobić, jak dodaje gazu to od razu gaśnie.Jak próbuje go odpalić drugi i trzeci raz to pochodzi chwilke i gaśnie( obroty powoli zwalniaja) nie wiem co zrobić, gaźnik jest czysty filtr powietrza i paliwa też. Dodam tylko że skuter ma przejechane 300 km i stał prawie 2 lata w garażu nieodpalany.
dodam jeszcze ze regulacją śrubką składu mieszanki też nie wiele pomaga w zależności od ustawienia 0.5 obrotu aż do 2 obrotów śrubką nic nie zmienia.Proszę o pomoc :(
może nie dochodzi paliwo do gaźnika, albo przewód paliwowy jest gdzieś załamany i benzyna ledwo leci?
jeśli chodzi o paliwo to przewody sprawdziłem paliwo w gaźniku jest bo odkręcałem tą śrubkę w pływaku na dole i leciało paliwo z wężyka.Zauważyłem taką rzecz , ze gdy mam wyłączoną stacyjkę i próbuje odpalić z kopniaka kilka razy i potem przekręcę stacyjkę i odpalam z kopa to momentalnie zaskakuje i pracuje trochę dłużej.
chciałem się zapytać jeszcze o króciec podciśnieniowy bo u mnie nie ma kranika tylko jest taki króciec. Jak go wymontowałem to tam z niego wychodzą dwie rureczki i jedną mogłem bez problemu przedmuchać a druga taka mniejsza była jakby zapchana albo zablokowana. Czy to jest normalne??
Podkręć wolne obroty i będzie ok.
próbowałem podkręcić wolne obroty ale większego rezultatu nie ma po tym jak się wyłączy ssanie gaśnie :( Czy problemem może być złe paliwo??
Kranik podciśnieniowy masz OK, gdyby był uszkodzony, po zdjęciu wężyka lalaby się benzyna. Szukaj przyczyn w gaźniku, może zaworek iglicowy zacina się i dawkuje zbyt mało paliwa
Pietro masz racje z tym gaźnikiem. Mnie sotatnio zablokowała sie przepustnica i nie mógł spacz obrotów tylko krecił jak szalony
dziękuje za podpowiedź, jutro sprawdzę gaźnik. Pozdrawiam
rozciagnij tez ta sprezynke na koncu w gazniku tylko z wyczuciem nie za mocno. ona tez z czasem potrafi się scisnać mocnije i potem nie odbija tak dobrze w kierunku przepustnicy
Naprawione !!! problem znajdował się w gaźniku a dokładniej w dyszy wolnych obrotów, była zatkana ale nie całkowicie, dlatego nie zauważyłem tego podczas pierwszego czyszczenia.po udrożnieniu dyszy gaźnik zaczął normalnie reagować na regulacje. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam :P
Ja sądziłem, że jak ktoś prosi o radę to już wszystko co mógł sprawdził, bo z podobnymi objawami przyczyn może być wiele.. Ale OK, zawsze służymy pomocą ;)