problem z gaźnikiem - chińskie 2t 50

Cześć,

Mam problemem ze skuterem, gdy manetka gazu jest odkręcona na max-a oraz, gdy skuter rozpędza się powyżej 35 km/h zaczyna przerywać i przestaje przyśpieszać. Wygląda, że poprzedni właściciel robił coś z gaźnikiem, bo brakuje jednej śrubki - oznaczona jako (1) na zdjęciu.
Może ktoś podać jej nazwę oraz za co jest odpowiedzialna?

Drugie pytanie dotyczy co powinno być podłączone w miejscu oznaczonym jako (2) na zdjęciu.

Z góry dzięki za odpowiedź :wink:

1 - bardzo ważna śrubka od regulacji powietrza dla wolnych obrotów, on teraz tą dziurą ciągnie lewe powietrze. Śryba regulacji wolnych obrotów, powinna być ze sprezynką

2 - to zapewne olej z podajnika oleju. też powinno być zaślepione jak nie używasz automatu do mieszania oleju. chyba że to jakies podciśnienie a olej masz z drugiej strony. wtedy powinjo być zaślepione jak nie uzywasz

Dzięki za odpowiedź postaram się dokupić tą śrubkę i zaślepić otwór od wprowadzania oleju do gaźnika co może rozwiąże moje problemy :slight_smile: