Problem z dopływem paliwa

Cześć mam problem ponieważ w skuterze nie dochodzi mi paliwo… Nie wiem czy tak ma byc ale jak skuter jest wy??czony gry z filtra paliwa wyjm? r?lk? która idzie z baku paliwo nie leci. Efektem jest że nie mogę go nawet odpali czego to może był wina ? Skuter poprostu zatrzymać mi się na drodze i jak spojrzażem w filtr paliwa było tam pusto. czego to moze byc wina ? Prosze o szybką odpowiedz i serdecznie pozdrawiam

Sko??czy?o Ci się paliwo?? jakiśsyf zatkać bak??

Paliwo mi się nie skończyćo. Po prostu jechałem sobie i zgasą. Kranik przy baku przeczyszczony :confused: Po wczoraj mi się tak stało ale po kilku min kopania i prób odpalania odpali musiałem ruszaż agresywnie manetką żeby go utrzymaż. I znowu kawałek przejechałem i znowu się zatrzymaż. Jakoś dojechałem do domu to wyczyściłem kranik przy baku. Wczoraj przejechałem po przeczyszczeniu 10 km. I było ok a dzisiaj po 2 km zatrzymać się i koniec musiałem pchać bo nie odpali :confused:

Może podciśnienie do kranika nie dochodzi. Zdejmij 2 przewodziki które idę z gaźnika do kranika. Ten grubszy niech wisi, a ten cie??szy “ssij”. Jeśli paliwo nie poleci z grubszego przewodu to znaczy że kranik pad?, a jeśli poleci to trzeba szukać innej przyczyny.

Moze byc tez ze filtr paliwa w kraniku się zapchal od syfu ;] Ja tak w tph mialem ;]

Ja mam ten sam problem. Tylko, że u mnie leci paliwko, tyle, że leci go za mało. Jak jadł na max manetki albo blisko maxa przez dłu?szy kawałek, to brakuje w filtrze. Zatrzymać się trzeba napompowałi dopiero. A po dłu?szym postoju jak paliwo w filtrze było tak znika( postąj kilka dni). Może mi ktoś powie o co kaman? Bo wątpie czy to kranik. Czy mam za niski poziom paliwa na p?ywaku ustawiony, bo już myślę nad tym od ilu i ilu, filtr zmieniam i nic. A jak chce chinolka sprzedać to musi chodzić, bo nie zejdzie inaczej.

Co? nie tak z kranikiem albo z podciśnieniem bo przecież do filtra ci za mało kapie.

nie chcą cię kolego załamywać ale mi się wydaje że to może był wina silnika ( to że nie chcą odpali ) może się zatarł… sprawdzałeś stan oleju?
ja miałem identycznie…
jechałem niby wszystko w porzłdku, nagle skuter zgasł i już go nie odpaliem, obecnie muszę wymienić dosąownie wszystko ( cylinder, tłok etc., waż, łożyska itp, itd ) i nadal niewiem co było tego przyczyną ;/

rossoneri napisał:

nie chcą cię kolego załamywać ale mi się wydaje że to może był wina silnika ( to że nie chcą odpali ) może się zatarł... sprawdzałeś stan oleju?

Kolego jakby się zatarł, to bym nie mógł kopki ruszyć. A on pali, jeździ tylko za mało tego paliwka leci! Jeśli to odpowiedź do autora tematu, to podpowiedź: Sprawdź czy kopkę możesz ruszyć. Jak tak to nie zatarty. Edit: Z podciśnieniem? To oznacza małą kompresją już? Nie śmiał się jak źle, bo ja w sprawach tych to nie bardzo :567:

krasnalek52 napisał:

Może podciśnienie do kranika nie dochodzi. Zdejmij 2 przewodziki które idę z gaźnika do kranika. Ten grubszy niech wisi, a ten cie??szy "ssij". Jeśli paliwo nie poleci z grubszego przewodu to znaczy że kranik pad?, a jeśli poleci to trzeba szukać innej przyczyny.



Possażem to paliwo poleciało. Lecz raz miałem tak że gdy ssażem to nie chciało lecie?... Może już za dużo w gaźniku było ? Jak sądzicie może to był wina syfu w gaźniku? Prosze o pomoc.

Nie tworzy się podciśnienie, sprawdź szczelność krucca ssącego(przy kraterach i gaźniku), zobacz czy nie jest p?kniżty.

Na moje oko nie jest on uszkodzony (chodzi o kruciec) :confused: co to może być ? Gaźnik przeczyściłem, pociągałem wężykiem paliwa żeby naleciało do gaźnika (w pewnym momencie już nic nie chciało lecieć) odpaliem i widziałem że dosyć dosyć paliwo leci z filtra. Ale i tak tylko tak że nawet nie napełniło tak filtra żeby dotknęło tej “glbki” w filtrze. Po prostu co źleciało od razu trafiało dalej. Skuter pochodzić trochę i zauważyłem że z filtra nic nie leci. Po czym skuter zaczął gasnąć :confused: Prosze poradęcie co to może był:/

ale ten filtr jest fabryczny?