po wymianie modułu w skuterze (stary sie przepalił podczas jazdy), silnik ma około 6000obr.
maksymalna prędkość to 30-40km/h. na starym osiągał 9000-10000obr i około 90km/h
sprawdzałem różne moduły:
blokowane; odblokowane; tuningowe
ale to tak było że sie spalił stary modułi nic więcej i już po 2 dniach wsadziłes nowy i od razu jest źle cy tez coś sie wydarzyło po drodze… np stał dwa lata czy coś?
i te 90km/h to jak rozumiem wg wskazań jego licznika?
normalnie jeżdze nim na codzień do pracy, po trasie sie zatrzymał.
sprawdziłem wszystko metodą prób i błędów i wyszło, że moduł padnięty (sprawdzane w innym skuterze).
kupiłem nowy, podmieniłem i sie zaczeły schody z tą przędkością
no to wychodzi na to że moduł mu nie leży. tak bywa.
jak szukałem odblokowanego modułu do swojego chińczyka to dopiero trzecie “dedykowany” faktycznie pozwalał jechać normalnie a dwa poprzednie też “dedykowane” to niekoniecznie, A to zwykły chiński silnik 1PE40QB jakich tysiące w innych skuterach.