Więc tak, mam Wariator Malossi 2000, Wydech laser x -pro, i wcześniej jeździłem na seryjnej sprężynie i seryjnych sprężynkach, ale ze skuter miał sporego mula, to zdecydowałem się aby kupić nowe części i tak, to zakupiłem i założyłem żółtą sprężynę centralna Malossi i do tego niebieskie sprężynki HEBO, ale efekt tragedia… tzn odpalam motor, staram się gazować a kolo reaguje dopiero jak prawie cala manetkę przekręcę (tzn na fulla dam), stad motor w ogóle z miejsca nie chce ruszyć… a gdy jakoś go bujnąłem to mi się sam odkręcił wariator (z obrotów bardzo wysokich chyba) …
Na czym wiec może polegać problem w tym przypadku ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
rolki załuz 5,5 grama alko 5 sprężynę 22% i zielone sprezynki u mnie efekt nieziemski
z tego wynika że wsadziłeś za twarde sprężynki do sprzęgła i nie łapie za dzwon nawet
noras093, to że u Ciebie jest dobrze nie znaczy że u niego będzie też ok, każdy skuter inaczej reaguje na regulacje.
Skuter jest odblokowany czy zablokowany? wsadź spowrotem seryjne sprężynki i przetestuj, wario się odkręciło bo słabo zakręciłeś.
przy tuningu racing i do 14tyś obrotów dochodzi i wario jakoś się nie odkręca.
PS. Te zielone sprężynki HEBO to prawie takie jak seryjne są więc według mnie nie opłaca się ich kupować, skuter będzie ruszał może z minimalnie większych obrotów co według mnie i tak mija się z celem.
ale zawsze moza mniec podstawe to sprawdźenia
Tak full odblokowany, w końcu wydech sportowy, wario sportowy i dysza większa…
Jutro włożę seryjne z powrotem i zobaczę czy reakcja na gaz ulegnie zmianie.
Dzięki za wszystkie podpowiedzi…
EDIT: jeszcze takie jedno małe pytanie - tak teoretycznie, to którą sprężynę wsadzić, przy seryjnych sprężynkach ? też seryjną, czy żółtą Malossi - więc twardszą… ???
Jeśli już masz te części, pobaw się metodą prób i błędów.
Dobierz odpowiednio i od razu testuj.
Będziesz chciał coś wnieść do tematu, odblokuje.