[PROBLEM] Piasta kola na tarczy

Czesc wszystkim po przerwie zimowej xD
Mam nadzieje ze minely wszystkim udane zimowe jak i wiosenne wyglupy…
Ale wracajac do tematu chciałbym się dowiedziec jak (i czym) mogę odkrecic piaste od tylnego kola w peugocie jet c-tech (chamulec tarczowy)???
Problem polega na tym ze śruby trzymajace kolo z piasta nie chca się odkrecic…
(fotka przykladowa nie mam baterii do aparatu zeby pstryknac fotki (jutro pstrykne jak trzeba)
P.S. i z jakich innych scooter’ow pasowalo by ewentualnie kolo??
Z gory dieki za odp.

no to nasikaj wd-40, postukaj w to młotkiem i może puści.

z wd-40 probowalem a z mlotkiem nie xD
ok jutro sproboje z mlotkiem xD
bo w niedziele odpoczywam xD
Dziex za pomysla xD

do wulkanizatora podjedź oni ci za darmo odkrecą

ok a jak z samym kolem pojde to tezł? (bo nie chce mi się pchac skuta jakieś 400m.

z byle czym byś nie poszedł i powiedział że potrzebujesz pomocy w odkreceniu i pujdzie tylko z pomocą klucza pneumatycznego to ci pomogą na 100 %… :slight_smile:
zawsze mozesz pomuznic tylko śruby i skuterem wrucic po mału.

problem w tym ze muszę wumienic piaste poniewaz zabki się starly i nie mogę jej odkrecic…

[ Dodano: 11-04-2010, 15:10 ]
ok pojde z samym kolem…

a to jest na imbusaż?

to wsadź ten klucz i puknij młotkiem ( bedzesz miał efekt pneumatu :lol: ) wiesz w tę stronę co się odkręca (lewo najczęściej)

[ Dodano: 11-04-2010, 16:00 ]
ja pierwszy raz tak sprzęgło odkręciłem :smiley:

to już bardziej opłaca się wcisnąć imbus i nałożyć na niego rurkę :slight_smile: Uwież mi jak walniesz w to młotkiem i ci zespręzynuje koło oka to nie jest miłe uczucie

hehe nigdy mi się tak nie zdarzyło :ppp jedną ręką troszkę trzymasz imbus a drugą “popukujesz” młotkiem … nie żeby tam zaraz walnąć z całej malinki :smiley:

PANOWIE (oprócz norvida) BEZ MŁOTA TO NIE JE ROBOTA :d :d :d

ale z tą rurką to nie jest głupi pomysł :wink:

Pneumat i po sprawie;) będziesz bawił się sam, porysujesz felge czy cos… idz do wulkanizatora i ci to zrobi w chwile.

JA jak przednią tarczę odkręcałem też miałem problem ale nałożyłem imbusa, przedłużyłem go trochę rurką trzymałem nieruchomo i po ziemi zacząłem turlać koło jedną ręką a drugą klucz trzymałem to poszło bez problemu jakby śrubka dokręcona nawet nie była ;p
Sprzęgło jak odkręcam to młotkiem zawsze, sprzęgło w tą opaskę uciskową co się filtry oleju odkręca klucz 38 i młotkiem w niego delikatnie wale trzymając klucz drugą ręką i też schodzi ładnie i bez problemów, pneumata nie trzeba ;p

ok problem rozwiazany rurka (ok 1 metr xD) i sila starszego = piasta odkrecona (WD-40 nie pomoglo :frowning: ) diex za pomoc
Fotki Piasty:
<- Stan Piasty xD
<- Fotka Piasty xD
Zdjecia mowia same za siebie dodam tylko ze nie warto chamowac z 70km/h na krzywy ryj xD (sorry za pisownie ale pisze po polskiemu xD) :573: :573:
Ze sprzeglem i dzwonem tez nie mialem problemu duzego ale z tym to z deka xD

EDIT:
Nie wiem czemu fotek nie widac???.. :? macie fotki na URL’ach:
Fotki Piasty:
http://img153.imageshack.us/i/foto330.jpg/ <- Stan Piasty xD
http://img359.imageshack.us/i/foto327.jpg/ <- Fotka Piasty xD

Ostatnie pytani Czy poszlyby piasty od peugota elystar 50 do jet force??

zalezy jaki tam jest silnik , jak leżacy cyl jak w jetcie to myśle ze podejdzie jak stojący to nie , ale nawet jak leżacy to mam lekkie wątpliwości

Ah ok bo widzac ze piasta jest taka sama (na oko)
Oto aukcja: http://moto.allegro.pl/item965510250_peugeot_elyseo_elystar_125_150_tarcza_piasta.html

poproś kolesia niech zmierzy i poda Ci wymiary, dokładniej średnica tam gdzie te ząbki są no i rozstaw śrub do mocowania, w jakich odległościach są umieszczone, jak tak jak u Ciebie to będzie pasować ;p

ok dziex, piasta kupiona (znalazlemm jedna od jet’a) xD


EDIT: Temat do zamkniecia!!!