Jakie obroty są najlepsze w skuterze 2t a dokładnie kymco s9 ? Dodam jeszcze że na skali jest 10 000 obr./min jest on odblokowany a czerwone zaczynają się od 8 tyś.
Unikaj czerwonej skali.
Ja mam też w pełni odblokowany i jeżdże zawsze pełną pałą i nic się nie dzieje. Oczywiscie nikomu tego nie zalecam ale u mnie jak mówię - nic się nie stało jeszcze, a nawet mam wrażenie, że przy takim stylu jazdy mój silnik lepiej pracuje. I do czegoś takiego nie leje się mineralnego oleju do mieszanki tylko dobry półsyntetyk.
Wydaje mi się że im wyższe obroty tym lepiej , wtedy skuter więcej pali a zatem smarowanie ma lepsze bo więcej oleju przepala silnik. Mój styl jazdy jest 0-1 podobnie jak u Kisia. I zarówno w jego skuterze jak i w moim silnik działa bez zarzutu. I na orlenie 2t półsyntetyku zrobiłem ponad 10000km 1 butelka wystarcza na 800km
mylisz się. Gdy obroty są za wysokie następuje zbyt wczesne zużycie np. łożysk na wale korbowym. Siły bezwładnościowe są wtedy ogromne.
łożyska wytrzymują do 15000obr/min a siły bezwładności są wyrównoważane przez przeciwciężary na wale korbowym. Gdyby siły bezwładności były ogromne to jeździłoby się jak na młocie pneumatycznym :D ale tak nie jest
Jadąc w górnym zakresie obrotów szybko i skutecznie zarżniesz swój silnik :-)
Nie wiem czy dobry dział ale mam pytanie ile mniej więcej powinna wynosić prędkość piaggio nrg mc2 70cm
Noo...ze trzy paki co najmniej :-)
no też tak właśnie jeżdze :D