Potrzebuje pomocy, Skuter 2t chińczyk, odświeżenie

Witam wszystkich.
Posiadam skuter Longija LJ50QT-K EXACTLY 50 z bodajże 2010 roku (mogę się mylić).
Chciałbym go odświeżyć powymieniać filtry, olej, płyn hamulcowy oraz zamontować parę dodatkowych części typu. krótszy rolgaz, sprężynki sprzęgła na twardsze oraz parę innych. W związku z tym stworzyłem sobie pewien koszyk w internetowym sklepie. Części z koszyka zamieszczam na dole. Zależy mi abyście doradzili mi, czy to są dobre części, czy będą pasować i czy dam radę to wymienić samemu w garażu bazując na poradnikach z youtube. Zaznaczam że budżet mam do około 400zł. Z góry dziękuje.
CZĘŚCI Z KOSZYKA:
–PŁYN HAMULCOWY MOTUL DOT 4 LV 500ML
-SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA TOP RACING 3G CZERWONE
-OLEJ MOTUL TRANSOIL EXPERT 2T 10W40 1L
-LINKA GAZU ROLLGAZ RACING FORCE CZARNA
-ROLKI WARIATORA TOP RACING 16X13MM 5,0G
-ROLLGAZ RACING FORCE ALU CNC TITANIUM
-GUMA MANETKI EC ENDURO CZARNO NIEBIESKA KPL
-FILTR STOŻKOWY RMS 35MM DŁUGI
-FILTR PALIWA ALU CNC CZERWONY RACING FORCE
=ŚRUBA REGULACJI LINKI GAZU GAŹNIKA DELLORTO 40ST RACING FORCE

masz seryjny, 14 letni silnik chińskiej produkcji. Zapewne lekko zużyty.
Na kiego grzyba ci w nim filtr stożkowy (zaczniesz mieć problem z regulacją gaźnika) oraz zmiana spręzynek sprzęgła (zakładam że na twardsze) oraz ten krótki rollgaz… to nie mam pojęcia. To nigdy nie bedzie wyczynowy sprzęt do stuntu.
Rolki wariatora dobiera sie w zalezności od tego jaki masz wariator a ich wage to już metodą prób i błedów. Nie wiem czy 16x13 to rozmiar twoich rolek i czy akurat podpasują 5g roki.
Guma manetki niekoniecznie bedzie pasować na kierownice (ważna jest średnica rury kierownicy).

Żeby w tym dłubać samemu potrzebujesz zestawu kluczy (i to z ogromnymi nasadkami na śrubę korektora ) oraz blokady wariatora i blokady sprzęgła. Chyba że dysponujesz kluczem udarowym.

W silniku 2T nie wymienia sie oleju tylko sie go dolewa do zbiornika bo silnik 2T dozuje sobie ten olej do paliwa w gaźniku i taką mieszanką smaruje silnik a potem go spala. Wiec oleju w 2T w zbiorniku ubywa i sie go dolewa. CHyba że ktos odłaczył dozownik i wtedy przy każdym tankowaniu musisz dolać odpowiednią ilość oleju do ilości zatankowanego paliwa.