potrzebna informacja - wiercenie pokrywy napędu

czy stanie się coś jak wywiercę dziury żeby lepiej chodziło sprzęgło w pokrywie?

pacjent Malaguti f12 LC

może się stać ale nie musi.
po pierwsze pokrywa jest elementem przenoszącym obciażenia wiec wiercenie ja osłabia - ale ludzie wiercą/wycinają okna i jeżdżączasem bez problemów a czasem blok pęka.

po drugie przez takie dziury bedzie się dostawał syf z drogi (kwarc z z piachu…itd) i oblepi smary na korektorze oraz może się dostawac miedzy pasek i wariator i niszczyć te elementy w sposób przyśpieszony

Nie wierć żadnych dziur człowieku. Dekiel jest elementem konstrukcyjnym “druga połówka karteru”. Nie masz prawa jej ruszać bo pęknie, wiem z doświadczenia. Chcesz lepiej chłodzić sprzęgło to kupuje się przeciwtalerz z większymi łopatami i przerabia się oryginalny otwór chłodzenia w pokrywie aby dostarczał więcej powietrza ale to trzeba wycinarkę w technologii CNC aby dociąć na wymiar po wcześniejszym obliczeniu przepustowości. Nie ogarniesz tego sam. Za chwilę będzie temat “zrywa pasek, nie wiem dlaczego”. Daj sobie siana człeku :wink:

dzięki

Nie zrozum mnie źle, ja Cię nie atakuję ale starasz się wprowadzić modyfikację “podpórki” silnika bez żadnych obliczeń lub nawet dywagacji na ten temat… kup lepiej sprzęgło klasy sport lub racing i nie będzie kłopotu z chłodzeniem… pozdrawiam :wink:

poza tym w seryjntm f12 raczej nie trzeba chłodzic sprzegla. jakbys tam z 10KM lub więcej zrobił to wtedy tak i to dopiero po dłuższej jeździe

to co się dzieje jak po odpaleniu ma taką moc że mieli aswalt przy ruszaniu a po 1km dwóch rusza tak że trzeba by było to pchać a później normalnie ?

może ci siada cylinder albo gaźnik. Bo to wygląda tak że na zimnym “ma moc” a jak sie nagrzeje (lub przestaje działać sanie) to zaczyna słabnąć. Stawiam jednak na cylinder.

Cylinder jest nowy power force 70 gaznik 15mm

Co to jest power force ?

no i co z tego że jest nowy?
No i gaźniczek 15mm do 70cm to stanowczo za mało. Wg mnie zabiłeś cylinder