Mam taki problem z moją longjią exactly, teraz opiszę wam go opiszę:
Tydzień temu moja longjia nie chciała odpalić, postanowiłem wyczyścić filtr powietrza, gaźnik po tych czynnościach Ustawiłem gaźnik skuter chodzi idealnie lecz następnego dnia coś sie popsuło i skuter gasł na wolnych obrotach poźniej nie chciał odpalić musiałem poczekać kilka minut i odpalił lecz po chwili woogole nie odpalił, postanowiłem zrobić wszytko co robiłem wczesniej czyli wyczyścić gaźnik i ustawić go lecz dwa dni później znów zaczęł gasnąć na wolnych obrotach i nie chcial odpalić, Proszę abyście mi napisali w czym tkwi ten problem bo już nie mam siły naprawiać tego "złoma";p Z góry dzięki
Miałem taki sam problem jak kolega ... Jakoś się z nim uporałem kosztem drugiej usterki . :) Przyczyną tego jest złe wyregulowanie gaźnika . Ja tym Razem borykam się z innym problemem . Mój skuter stracił na mocy i ma tzw "Muła" Ja mu w gaz a on zbiera się naprawdę wolno :P Także nie wiem jaka może być tego przyczyna .. Gdyż Działał mi wyśmienicie przez długi okres po poprzedniej usterce . Jak Ktoś był by na tyle miły i rozwinął ten temat był bym wdzięczny :)
Mnie także ciągnie do tego gaźnika bo co do iskry jestem pewny ze jest Dobra . Nową cewkę kopiłem i raczej działa bez zarzutu :) Nie wiesz może jakie są koszty ewentualnej naprawy takiego gaźnika przez Fachowca :))?
Tak off topic :P Jaki olej w przekładni przy 2t muszę wlać ??:D
Jeśli chodzi o gaźnik,to podbij do serwisu i zapytaj ile by chcieli za regulację.Może wcale nie drogo jak za drobnostkę.Co do przekładni obojętnie jaki olej,możesz kupić przekładniowy Hipol na stacji ;)