Pomocy z Kymco agility 4t

Witam serdecznie , posiadam takie pytanie ,co mogę zrobić żeby moje Kymco agility 4t wyciągało więcej vmax , w skuterze został zwiększony cylinder na 80 , filtr powietrza na stożek (Polini) wariator i rolki ( Polini ) sprężyna sprzęgła ( Polini ) , mimo to skuter jedzie maksymalnie do 65 na h , czy jest możliwość żeby jechał szybciej ? . Pozdrawiam

regulacja.
to gaźnik czy już wtrysk i ogarniczenia w sterowniku wtrysku?

Gaźnik , dysza była wkładana 90 ale przy niej jedzie nie całe 60 więc wróciłem do 82 , dzisiaj jeszcze zamówiłem moduł , ponieważ był orginalny oraz pasek Polini bo podczas przyspieszania miałem wrażenie jakby się ślizgał i wydaje napęd takie dziwne buczenie które jakby się napędzało ze zwiększonymi obrotami ( nie wiem jak to wyjaśnić ( tak jak by powiesić piłkę na długim sznurku i kręciło nią nad głową i podczas nabierania pędu wydaje taki specyficzny dźwięk :sweat_smile:

buczenie to niewłaściwa ilość paliwa w mieszance

A co do reszty postu ?

nie ma reszty jeżeli pościągałes blokady. wyreguluj go.

A może ktoś podpowiedzieć jaki moduł kupić do tego , to jest Kymco agility 4t na 10 calowych kołach ale nie mam pojęcia jaki kupić moduł czy DC czy AC , szczerze mówiąc to jak czytałem o tym że źle dobrany może wypizgać w powietrze to się troszeczke przestraszyłem :sweat_smile: i już sam nie wiem .

jeżeli ma mase gaszącą (czarno biały) to jest to AC a jeżeli ma w zasilaniu stała +12V to jest ro DC

se pooglądaj

Mam czarno żółty ale nie czarno biały

No i jeszcze mam czarno niebieski

Dzisiaj wyregulowalem zawory i wstawiłem dysze 86 ale buczenie nie zniknęło , strzela z filtra albo z wydechudalej a w sumie szybciej nie jedzie . Zawory ustawiłem na 0.010 , a moduł w nim mam odblokowany przez siebie nacinając go na środku u dołu modułu.

ale skąd pewność że odblokowałeś?

Ponieważ przed tym zabiegiem nie chciał wcale przekroczyć 65 na godzinę a nawet ta prędkość była rzadkością :sweat_smile: najczęściej poruszał się z prędkością 60 na h , teraz dołożyłem mu przeciwtalerz z Naraku i zamówiłem jakąś wydajniejszą cewkę zapłonową razem ze świecą i modułem tylko zamówiłem moduł AC ze względu że skuter odpala bez akumulatora , z tego co patrzyłem to podobno skutery z AC mogą tylko odpalać bez aku , no i jeszcze zamówiłem kolejne dysze (95 i 100 ) jeżeli to nic nie pomoże to już chyba zostaje mi tylko większy gaźnik lub głowica bo głowice mam standardową jaka była .

Jest w stanie mi ktoś powiedzieć czy da się podpiąć regulator napięcia z 5 pinami do kostki która ma 4 piny. ? W pięcio pionowej mam kolory przewodów zielony , czarny , żółty , czerwony i różowy .
Chęć przerobienia jest z powodu częstych problemów ze zwrotami przedmiotu i jeżeli jest taka mzliwosc to chciałbym spróbować ponieważ wcale nie ładuje mi aku , pali żarówki i są spadki obrotów podczas jakiego kolwiek używania elektryki ( świateł , migaczy itp ) . Serio proszę o pomoc bo już zaczynam podupadać w wierze do tego pierdka :sweat_smile:

to nie jest tak że są tylko dwa typy regulatorów bo jeden ma 4 piny a drugi 5 i można je zamieniać
Cholera wie co kupiłeś i dlaczego ci nie pasuje

Najgorsze jest to że już drugi raz mam z tą firmą problem , pierwszym razem mi wysłali nie ten moduł co trzeba , który trochę kosztował , no i teraz sytuacja regulatorem .
Potrzebuje takiego
https://www.bol.com/nl/nl/p/spanningsregelaar-oem-kymco-agility-10-12/9200000122256810/?Referrer=ADVNLGOO002036-S--9200000122256810&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAudG5BhAREiwAWMlSjDyqcVIaaze7xt6mY_5tgZcdsYP2piAUc3w1spjUoxCH8A1LPCYFhBoCCcIQAvD_BwE
A dostałem
https://www.bol.com/nl/nl/p/spanningsregelaar-oem-kymco-agility-16/9200000122256794/?Referrer=ADVNLGOO002036-S--9200000122256794&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAudG5BhAREiwAWMlSjE2LU8gqQQwzyvAW2eBYCHgVoBI_k6xkL730CBAoaRBON4DotoOMhxoC4O0QAvD_BwE

No i teraz czy da się to jakoś podmienić :disappointed:

https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-kymco-agility-4t-r10-b-w-50-16718301612

30 zł kosztuje taki moduł. Czemu nie kupisz od razu własciwego?

Witam , mała aktualizacja :sweat_smile: zamówiłem nowy regulator i w sumie jest git , jeżeli chodzi o elektrykę , tak mi się wydaje ale wstawiłem również niebieskie sprężynki do sprzęgła , nowy wałek rozrządu oraz założyłem nowy wydech przelotowy , przez jakiś tydzień jeździł ale niestety to nie było to i dalej starałem się regulować ten gaźnik przy czym pierdolnął mi ślizg od pompki przyśpieszenia i zamówiłem nowy gaźnik Naraku 18 mm .
Do brzegu po wymianie gaźnika po jakimś czasie cos mu odbiło i zdechł , teraz kiedy daje mu gazu to gaśnie , na wolnych obrotach potrafi ładnie pracować ale kiedy otworzymy mocniej przepustnicę, skuter niestety w jednej chwili traci jakiekolwiek obroty i gaśnie , natomiast jeżeli delikatnie się go wprowadzi na małe obroty które pozwolą mu ruszyć to będzie jechał w ślimaczym tempie , so mogę jeszcze dodać z obserwacji to to że próbowałem dawać różne dysze , od 100 po 82 a nawet seryjną z gaźnika z 50 ccm oraz oryginalną z nowego gaźnik , i tylko przypomnę że skubanie jeździł i cos mu się odechciało , próbowałem na filtrze powietrza stożkowym , oraz na coś w podobieństwie do seryjnego ale to chińska puszka z gąbką do 4t , przez chwilę tak jakby lepiej zaczął pracować, to jest , kiedy otwierałem na max przepustnicę , w momencie jak całkiem zdjąłem filtr powietrza ale nie jestem przekonany czy to przez to bo czasem potrafił załapać ale sporadycznie z filtrem , jeżeli chodzi o iglice to również testowałem na każdej duszy każdy jeden rowek i nic się nie zmieniało jak i również próbowałem regulacji mieszanki z marnym skutkiem , zawory ustawione na 0.10 .
Dzisiaj również umyłem calutki gaźnik w banzynce i przedmuchalem , każdą jedną dyszę oraz każdy otwór, membranki w porządku wszystkie , sprawdzałem przewód podciśnienia i wydaje mi się że wszystko jest jak być powinno czyli paliwo podaje przy zassaniu i nie ma benzyny w wężyku podciśnienia , filtr paliwa wydaje mi się być ok , również niedawno wymieniany ale dzisiaj zauważyłem że strasznie daje jakąś spalenizną jakby plastik czy grzyb wie czym , no i ognie piekielne z rury nawet przy lekkim otwarciu przepustnicy . Błagam pomóżcie mi to ogarnąć , mam 3 tygodnie żeby się z tym uporać bo wracam do Polski i chciałem zabrać go ze sobą ale w stanie już dobrym , nie chce go dawać do mechanika ponieważ w holandi jest popieprzone prawo i przepisy i nie chce sobie narobić przez to kłopotów :sweat_smile: .

Tak , juz wiem , dzięki za pomoc :sweat_smile::joy: , bardziej dla osób które mają podobne objawy u siebie w skuterach .
Lewe powietrze dostawał , a dokładnie na świecy , zjechany gwint i świeca nie dochodzi do końca , dokrecilem na chama świece ale itak nawet słychać jak zaciąga przez szczelinę , głowice juz zamówiłem teraz tylko czekać , pozdrawiam .