Pomocy! Mój ND jedzie tylko 63km/h, a ma 70cc

Co mam zrobić? Chce jechać szybciej, a już nie wiem co da się z nim zrobić. Wymieniłem ostatnio moduł na ten tuningowy i było gorzej. Owszem ma lepsze przyspieszenie, ale dalej już tylko 63 i ani kolometra więcej. Chcę jeździć 80 km/h ratunku!!!

A wszystkie blokady poza modułem masz zdjęte ?

Wysil sie i napisz co zmieniłeś razem z wymianą cylka. Jaka dysza, gaźnik itd.

Musisz zmienić zębatki przełożenia wtórnego.

Niestety zupełnie jestem zielony w sprawach mechanicznych. Był skuter u tzw. fachowców. Zmienili tylko cylinder. Gaźnika ani dyszy nie ruszali. Nie chce też wchodzić w jakieś megakoszty. Słyszęłem jeszcze o zmiane wydechu, ale to ponoć prawie tysia kosztuje. Gdzie i za ile mogę zrobić mi zebatki przełożenia wtórnego, jak pisze Pietro? czy to wystarczy i czy nie popłynę z kasa za mocno?

To jakaś dupa nie fachowiec. Jak masz większy cylinder to zwiększa się pojemność komory spalania a więc potrzebna jest większa ilość paliwa ale dysza nie jest w stanie jej przepuścić a w efekcie przytarty luz zatarty cylinder.
Dysza to koszt kilku złotych.

To w takim razie gdzie w Warszawie mi to zrobią? Wie ktoś?

A ile leciał seryjny, przed tunem, zdjąłeś blokady?

Pietro nie przesadzaj z przełożeniem, seryjny powinien przynajmniej 65 jechać, więc to nie przełożenia.

Dysza do cylka 72ccm powinna być ok 86-90, zależnie też czy filtr stożkowy czy seryjny :D

Dyszę to samemu możesz wymienić.

Vezyr napisał:

Dyszę to samemu możesz wymienić.

Nie tylko dyszę można samemu zmienić ;)

Pod 72ccm to już raczej podchodzi większy gaźnik, bo sama dysza może wiele nie dać. Poza tym jak na większą pojemność i tuningowy moduł to kiepskie osiągi, porównywalne z 50-tką. Idź z tym do tych "fachowców" co to robili i niech za darmo go teraz wyregulują, bo co to za tuning co nie daje żadnych efektów? :roll:

Gaźnik w 4T to się przy 90ccm wymienia :D Przy 72cmm nie ma po co.